Det var sommaren 2014

Idag tänkte jag ta oss tillbaka till sommaren 2014. Närmare bestämt juli, 2014. En månad som bjöd på massor med aktiviteter med barnen, sol och bad, god mat. Ja precis så där som en sommar ska vara. 
- Jag fick i trettioårs-present av Rickard islandshästridning. Det blev en underbar kväll på hästryggen. Det här med att ha lärt sig rida en gång, det är som att cykla. Man glömmer aldrig även om det kändes rejält ringrostigt att hoppa upp på hästryggen.
- Vi var i Bergs slussar, tittade på båtar och åt glass.
- Vi firade mammas födelsedag!
- Och fick ovälkommet besök. Barnen var så fascinerade.
- Det blev ett besök på Flygvapenmuséet. Vad små barnen var här.
- Skrev ett upprört inlägg om grannens hund. Fem år sedan alltså, har vi bott grannar så länge? Tiden går verkligen snabbt.
- Fotade lavendel.
- Lek i vattenspridaren. Det hör sommaren till!
- Vi besökte Virums älgpark och Katthult
1 Anonym:

skriven

Åh vad härligt du!! Virums älgpark bor jag nära men aldrig varit där hahsha!! Men blir nog nästa sommar 😍🥰

2 Fröken Rödlök:

skriven

Vad skoj att få se vad du gjorde för några år sen, ett spännande inslag faktiskt. Flygvapenmuseet, är det i Linköpingstrakten?

Svar: Ja precis, det ligger i Linköping. 😊
Hanna

3 Therese:

skriven

Ja det hör verkligen till sommaren att springa igenom vattenspridaren haha gjorde jag mycket när jag va barn på mormors gård =). Vad fina dina barn är =)

4 Emma :

skriven

Islandshästar är så sjukt fina.
Det verkar vara en helt perfekt och en riktig sommar ni hade!

5 Snabela :

skriven

Kommer ihåg att jag älskade att springa i vattenspridaren när jag var. Det var mycket lättare att se det roliga i det lilla som barn tycker jag.

6 Pärla:

skriven

Men vilken härlig sommar! Mest avis på ridningen, var många år sedan men så himla härligt det är.

7 fnulan:

skriven

Åh vad roligt att kunna titta tillbaka, Jag ska minsann också kolla vad jag pysslade med då KUL

8 Kirsi:

skriven

Härligt med en tillbakablick. Man ser så tydligt vad som har utvecklats och hur mycket.
Vad gjorde jag sommaren 2014? Var nyskild och njöt av att bara behöva tänka på mig själv och barnen. :)

9 Åse:

skriven

Vilken mysig sommar 2014 du värkade ha 😍

10 Kamilla:

skriven

Underbara minnen som du plockade fram. Jag är så sugen på att börja rida i en vuxen grupp. Bergs slussar har jag åkt Göta kanal genom

11 Jenny:

skriven

Wow vilka härliga bilder och minnen från den sommaren!!
Ser verkligen ut som en idyllisk sommar, en sån som man drömmer om att få.
Ibland känner man inte att det är så där prefekt när man väl är mitt uppe i det, men sen när man nått år ser tillbaka så var det jäkligt bra ändå.

Kram kram

12 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Vilken fin sommar du hade där :). Islänningar så otroligt härliga hästar, jag har aldrig varit "hästtjej" men när jag gick i nian hängde jag med en tjej som bodde på en hästgård. Vi red islänningar och hade det väldigt kul tillsammans, idag har vi ingen kontakt. Är väl oftast så med vänskap så där när man är liten :)

13 Jennysvardag:

skriven

Vilken roligt tillbakablick som vi får läsa. Rida islandshäst är ju så roligt. Jag har gjort de en gång och det var så mysigt

14 jessica:

skriven

vilken rolig tillbaka blick, tycker det är så kul med lite nostalgi inlägg ❤

15 Michaela :

skriven

Det är så kul att se tillbaks på gamla minnen. Låter verkligen supermysigt

16 Mina:

skriven

Gillar tillbakablickar, det är lite kul att se vad man gjorde för flera år sedan ❤

17 Lillfoppan:

skriven

Härliga sommarminnen! Bergs slussar är en favorit i familjen, och givetvis måste man äta glass där! :) Vilket härligt present du fick, jag har själv aldrig ridit men tycker det ser härligt ut :)

18 Www.mrskjellstrom.se :

skriven

Vilken fantastisk sommar ni hade 💜
Vad jag saknar ridningen när jag ser hästar, stämmer nog att man aldrig glömmer men man behöver nog öva upp sig haha
Jättefina bilder du har tagit

19 Sofie :

skriven

Vad roligt, låter som en bra sommar. Vad läskigt att rida, har inte gjort det sen jag var liten men skulle nog aldrig kunna det igen. Är lite rädd sen allergisk 😂🙂

20 TwinMom.se:

skriven

Men så roligt med denna typ av inlägg! Jag älskar att se tillbaka! Så mysigt med museet! Vi var där förra sommaren!

21 Moa:

skriven

Lavendel kan verkligen vara så fin :)

22 Michelle :

skriven

Va roligt o gå tillbaka i tiden . För mig blir det så svårt för vet inte hur många bilder jag har ens per år på hårddisk .

23 Jennifer:

skriven

Vilken mysig födelsedagspresent :D

24 Sandifighter:

skriven

Men oh vilket roligt inlägg, så mysigt att kunna plocka fram gamla minnen sådär ❤ tack för tips om flygvapenmuseet, kanske vore något att åka till ❤

25 Lillan Kind:

skriven

Så roligt att få se dina sommarminnen!😊 Det var mycket roligt ni gjorde den sommaren!😊 Håller med dig om att lära sig rida är som att cykla. Jag har också varit vid Bergs slussar för längesen, och det var så mysigt där. Nu blev jag sugen på att åka dit igen😊

26 Madde:

skriven

Det bästa med att blogga är att man kan gå tilbaka och få se vad man gjorde för längesen. Härliga bilder och minnen du bjuder på.

27 Marie:

skriven

Ohh sådan där fick BQ besök av på kontoret en gång, den bara duns hoppade ner på hans skrivbord, han vart rädd faktiskt, haha

Kommentera här: