Fråga mig vad du vill. :-)

Godmorgon! Här satt jag och funderade över vad jag skulle skriva om och så kom jag på att jag kan ha frågestund. Under bloggens snart tolv år så har jag aldrig haft det. Fråga mig vad du vill och så svarar jag. Är det för personligt kanske jag förbehåller mig rätten att inte svara. :-) Men frågan är ju alltid fri. Svaren kommer upp senare i veckan!
1 Jennysvardag:

skriven

Hur kom du in på att vara fotbollsdomare? Har du någonsin spelat fotboll? Vad gör du helst en lediga dag?

2 Kamilla:

skriven

Hur kom det sig att du kom in på pilates? För vilka passar pilates bäst? Kan man få samma resultat om man väljer att träna pilates hemifrån ensam från YT?

3 sofia:

skriven

Åh vad kul! På vilket sätt har ditt liv förändrats sen du började blogga? :)

4 Viktor Högnäs:

skriven

Favoritövning inom träning? :)

5 Pärla:

skriven

Vad har du för tips till någon som vill komma igång med träning men känner att det går trögt?

6 Moa Hansson:

skriven

När du inte har motivation till någonting, vart hittar du motivationen då?
Har du något favoritklädesplagg t.ex. Klänning, jeans osv.

7 Anna :

skriven

Om du hade fått uppfylla en av dina största drömmar, vilken dröm hade du då valt och varför ? 😊

8 Frökenny :

skriven

Vad ser du mest fram emot i år? Vilken är din favoritplats i Sverige?

9 Fnulan:

skriven

Hmmmm *gnuggar händerna här*. Vad vill jag fråga, det är ganska mycket eftersom jag inte känner dig. MEN, om du skulle komma hem till mig, vad hade du velat att jag bjöd på då mer än massa skratt?

10 Åse:

skriven

Tränar du varje dag !?

11 tommytott:

skriven

Härlig blogg.

vad äter du innan du tränar? Skiljer det sig vad du äter innan träning beroende på om du tränar på morgonen eller om du tränar på eftermiddagen /kväll?

12 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Beskriv dig själv med 3 ord :)

13 Elisa:

skriven

Vad spännande, nu blev det svårt! Vad gör du helst en helt ledig dag, om det inte innebar träning? :)

14 Madelene :

skriven

Hur länge har du vart domare i fotboll?

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så vad vill just jag vet?

Kan du inte berätta om vad som fick dig att bli instruktör? Var det för att inspirera eller någonting annat? :)

16 Jennifer:

skriven

Vad är ditt bästa tips för någon som vill komma igång med träning?
Vad är det bästa med att blogga?
Vart ser du dig själv om 10 år?

17 Therese Carlsson:

skriven

Hur kom du fram till att du skulle blogga om träning? Är du pt inom träningen ?

18 Daisy:

skriven

Vad är din favorit musik?:)

19 Madde:

skriven

Om du fick välja helt fritt utan att behöva bry dig om någonting. Hur hade du tillbringat en semestervecka då?

20 Www.mrskjellstrom.se:

skriven

Vart tror du att ni eller du är om 5 år? Vill ni ha barn?

21 Emelie:

skriven

vad är ditt mål med bloggen? :-)

22 Amanda :

skriven

Å vad kul vad är det bästa med blogga

23 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Hur ser en perfekt dag ut för dig?

24 Moa Larsson:

skriven

Som föredetta domaransvarig är jag så nyfiken på vilken nivå du dömer i fotboll?
Och vilken situation tycker du är svårast att bedöma på en fotbollsplan?
Vilka övningar är dina absoluta favoritövningar på gymmet?

25 Sara:

skriven

Vem är din största inspiration i livet och varför?

26 Johanna:

skriven

Men vad kul!!! Har du något bra intervallupplägg? Kör alltid samma, även om jag älskar de så vill man ju ha lite variation. Kram<3

27 Maria:

skriven

Har du provat på Yoga. Hur äter du när du tränar. :)

28 Mirre:

skriven

Hur gamla är era barn och är det era gemensamma båda två? Bor ni i hus? Samt vart bor ni? är det din hemstad sedan du växte upp?

29 Julia:

skriven

har du något dröm resmål😊

30 Jeanette:

skriven

Har du några mål för 2019? :)

31 Yela:

skriven

Vad har du för klädstil? Vad tycker du är de roligaste med att blogga? 😃

32 Chanelle:

skriven

Åh vad roligt!
Vad har du för intresse förutom träning?
Vad är ditt mål med träningen just nu?
Vad är dina 5 bästa tips för att få eller behålla motivationen för träning?
Vad får dig att fastna för en annan blogg?
Kram :D

33 Björn:

skriven

Vad är ditt bästa mellanmål? Om du äter sådant? Hehe

34 Jennifer:

skriven

Hur håller du motivationen på topp?
Vad är viktigast att tänka på när det gäller att gå ner i vikt, enligt dig?

35 Rickard Karlsson:

skriven

Vad har du för resplaner i år?

Kommentera här: