Feberfri!!

Äntligen en feberfri morgon! Det känns verkligen underbart att känna mig i stort sett som vanligt igen. Nu väntar jag bara på att den eländiga hostan ska försvinna. Det är tur att febern är borta eftersom att jag ikväll ska starta upp mitt nya pass här i byn. Det hade inte varit roligt att behöva fixa vikarie eller ställa in när det är första gången med mitt nya pass.
Självklart kommer jag ta det lugnt och inte köra järnet. Jo med deltagarna, de ska allt få jobba, hehe. Jag har suttit med mitt pass och tror att jag fått till ett bra upplägg. Core fusion, det blir en fusion av pilates, rörlighet och styrka. Längtar efter att få komma igång lite försiktigt nu och kvällens pass blir en bra mjukstart.
Jo, en annan sak. Jag kommer svara på kommentarer lite sporadiskt just nu. När jag klickar på svara och ska skriva kommentaren så öppnas alla kommentarer och så hamnar svaret på fel kommentar. Hur störande som helst och i väntan på att det fixas blir det lite si och så med svaren. Någon mer med blogg.se-blogg med samma problem?
1 Amanda :

skriven

Vad skönt att febern är borta hoppas hostan försvinner snart med ❤️

2 Johanna:

skriven

Lycka till med det nya passet :)

3 Jennysvardag:

skriven

Så härligt att du är feberfri nu. Kan tänka mig att du längtar som bara den att komma igång med träningen igen. Det låter bra att låta din deltagare kör hårt

4 Annica:

skriven

Kul att du börjar må bättre! Har dock inget bra svar på ditt kommentar-problem, men vill önska till inför ikväll.

5 Michaela:

skriven

Men vad roligt att hålla i ett pass, tråkigt med hostan men så skönt att febern är borta😘

6 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Så skönt att du är feberfri och kan ha ditt pass :) lycka till!

7 Popprinsessan:

skriven

Skönt att febern är borta, håller tummarna att den håller sig borta. Är lite rädd att just feber kanske hittat till mig.. mår inte alls bra, frossa och ont i halsen. Blir ingen träning för mig idag....
Läste ditt gästinlägg hos Madelene, kul att läsa. Antar att man skriver på ett annat sätt som gästbloggare än på sin egen blogg. Vill eg bara säga att jag tycker att du är motiverande och får mig sugen att testa på Pilates. Rekommenderar du några bra nybörjarfilmer på youtube man kan kolla på?


Svar: Min egen kanal. :-) Sen kan du även kika in min kategori pilatesklasser här på bloggen. :-)
Hanna

8 Lillan Kind:

skriven

Så skönt att febern är borta😊 Tyvärr brukar ofta hosta vara sanslöst envis med att hänga sig kvar. Hoppas det inte gäller dig! Lycka till med passet ikväll! Du får hålla dig lugn och köra hårt med deltagarna!😆

9 sofia:

skriven

Åh vad skönt att du äntligen är frisk igen, hostan brukar alltid sitta i så länge efter man har blivit frisk tycker jag. Haha det är klart du ska köra hårt med deltagarna, låta dom svettas lite haha :)

10 Madelene:

skriven

Åh så härligt att du mår bättre. Hoppas de löser sig med att svara på kommentarerna

11 Fnulan:

skriven

Vilken tur att du känner dig bättre. Låt dom svettas!! Mohahhaa. Konstigt med kommentarerna!

12 Fröken Rödlök:

skriven

Vad skönt att du börjar komma tillbaka igen och börjar känna dig bättre! Håller tummarna för att det förblir så, så du inte blir sjuk igen.

13 Pärla:

skriven

Så härligt att du är frisk igen! Men du gör rätt i att ta det lite lugnt ändå.
Skumt de där med kommentarerna, hoppas et löser sig.

14 Emelie:

skriven

Så skönt att du är feberfri! Här är yngsta dottern sjuk igen med feber 😔 hosta är ju så jobbigt att ha för den är så envis och kan sitta kvar länge 😆

15 Maria:

skriven

Härligt att du börjar må bättre. Jag har faktiskt ingen aning om hur du ska göra med kommentar problemen :( Hoppas det löser sig.

16 ellie:

skriven

Härligt att du har kryat på dig! Lycka till med passet ikväll

17 Lisa Käller:

skriven

Åh vad skönt att febern är borta!! Hoppas du får hålla dig frisk nu.

18 hanna:

skriven

Så skönt för dig att du äntligen mår bättre igen. Nu får du bara ha lite tålamod och skynda långsamt så du inte drar på dig nya baciller direkt. Stort lycka till med nya passet,

19 Evelina:

skriven

Gud vad skönt att din feber är borta nu

Svar: Ja det är jätteskönt! Jag är så glad för det. :-)
Hanna

20 Daisy :

skriven

Skönt att febern gett sig, men va försiktig eftersom du har hosta fortfarande kan va farligt ändå 🙏

21 Anna:

skriven

Åh så skönt! Då får vi hålla tummarna att hostan försvinner snart också! men det brukar ju alltid ta sån tid innan den vill ge med sig 🥰

22 A:

skriven

Oh, vad skönt att slippa febern! Har sällan riktigt mycket feber, men när jag har det så är det som en befrielse när den släpper! Hoppas hostan inte blir långvarig, hosta brukar ju vara lite svårt att få bukt med.

23 Johanna:

skriven

Skönt att du har blivit frisk iaf, hoppas hostan ger med sig. Fördelen med at vara instruktör är ju att man kan kolla på när alla andra jobbar ;) Kram <3

24 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Vilken tur att du mår bättre! Men ta det lugnt och låt dem svettas för dig också, hehe. Det är ett år sedan jag senast var sjuk och då satt hostan i flera veckor, usch. Hoppas det snart ger sig för dig.

25 Elisa:

skriven

Hurra för att vara feberfri! Hoppas passet gick kanon, skönt att du kunde hålla i det så du slapp krånglet med att ställa in eller hitta vikarie.

26 PT Lilla Ax:

skriven

Välkommen ur feberdimman! Hoppas kvällens pass har gått bra och att det kändes lika gött som förväntat att köra med gänget?!

27 Moa Larsson:

skriven

Heja heja heja dig! Jag har inte tittat in här på någon dag och helt missat att det här passet du ska få hålla. Hoppas att du skriver massa kul om det efteråt så att jag får läsa allt! ❤️

28 Elin:

skriven

Åh så skönt att vara frisk igen! Hoppas du får en fin vecka!! Kram <3

29 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Sådant där med kommentarskrångel är inte kul :-o. Oerhört frustrerande måste jag säga med :).
Låter klokt att du tar det lugnt nu efter sjukdomen <3. Förstår att du har ett driva att börja, men du är viktig med :)

30 Johanna:

skriven

åh skönt febern är borta, hoppas den förblir så!
Hoppas första passet gick bra och att de fick svettas!

Använder aldrigg blogg.se svarsfunktion, så är inte till någon hjälp där :(

31 Kamilla:

skriven

Skönt att du mår bättre. Ta det lite lugnt nu i början tänker jag. Så himla irriterande med dina svar på kommentarerna.

32 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ja vadjag förstått så strular det en del med blogg.se nu, att uppdateringar registreras inte osv. Dock minns jag då jag bloggade på blogg.se att de åtgärdade det rätt snabbt och de svarade snabbt på mailen man skrev

33 Amanda:

skriven

Så härligt att läsa att du äntligen är feberfri! Blir så glad över det. Hade ju inte varit kul om du hade fått ställa in :/ Hoppas det gick bra ikväll :)

34 Matilda Berlin:

skriven

Men guuu vad skönt att du är fri från febern!! Hoppas det håller i sig och att du snart är tillbaka i toppform =) KRAM finaste <3

35 Michelle :

skriven

Va härligt att du är frisk nu och feber fri . Jag har fortfarande kraftig förskylning men allt håller på o bli bättre 💕 nej har inga problem med blogg.se kommentarer

Kommentera här: