En solig morgon

Godmorgon! Idag vaknade både jag och Rickard med ett ryck klockan åtta. Barnen ska vara i skolan tjugo över åtta. Stress, stress... Alex gick direkt men Ida klagade över ont i ögonen så Rickard tog febern på henne och hon hade nästan 39 graders feber. Det blev ingen skola för henne heller.
Jag och Rickard gick ut på en kort morgonpromenad i solen. Det är underbart väder ute idag. För en stund sedan så friskanmälde jag mig till jobbet. Känner mig matt i kroppen fortfarande men det kan jag inte vara hemma för. Nu behöver jag komma igång igen för att bli helt bra. Jag hade feber i sex dagar så det vore konstigt om kroppen inte känns som den gör just nu. Mår du bra?
1 Pärla:

skriven

Tråkigt att hon vart sjuk :( Här lyser solen med, äntligen så humöret är på tipptopp. Startade dagen med en långpromenad.

2 Michelle :

skriven

Va tråkigt för henne o ha 39 graders feber :/ hoppas det bli bättre snart 💕

3 Fnulan:

skriven

ÅH nej inte sex dagars feber, jag står inte ut om inte detta går över. Vad konstigt med ögonen, jag är alldeles igenmurad och röd och vet TVÅ till som är sprängröda i sina.. SKUMT.
Hoppas du orkar med morgondagen

KRAM

4 sofia:

skriven

Men alltså mums, har nog aldrig sett en smoothie som ser godare ut än detta och solen gör allt att se så mycket godare ut med. Perfekt efter du har varit sjuk så länge! jo idag är det bra med dig, solen lyser så det gör humöret så mycket bättre :)

5 Johanna:

skriven

åh vilken panik och vakna så :( Hoppas ida slipper ha feber lika länge som du :)
Man är matt ett tag efter haft feber så länge och som du säger, det kan man inte gå hemma för.
Jag mår fint fint. Solen skiner och jag skall hämta sonen idag :)

6 Moa Hansson :

skriven

Åh hoppas hon kryar på sig snart ❤️

7 Amanda :

skriven

Så mysigt med en morgon promenad hoppas ni har en fin dag

8 Elisa:

skriven

Usch för feber i sex dagar. Kroppen mår ju som sagt bra av att komma igång så det är ju skönt att du känner dig tillräckligt bra för att jobba. Det här ljuset som är gör säkert gott också! :)
Jag mår bara bra tack. :) Tänkte passa på att ge mig ut i solen strax.

9 Madde :

skriven

Sex dagars feber. Då förstår jag att du är trött. Hade jag också varit. Skönt att du är på bättringsvägen iaf även om man är seg ett bra tag efteråt.

10 Jenny:

skriven

Å stackars liten 39 grader!!!
Krya på dig Ida!!

11 Therese Carlsson:

skriven

Krya på dottern men härligt att du mår bättre så du kan jobba =)

12 Joy:

skriven

Åh, den där smoothien såg inte helt fel ut! Mums! Härligt med en morgonpromenad, en får passa på när solen kikar fram, det är ju så fantastiskt. ❤️

13 Emelie:

skriven

men lilla Ida då, stackars henne! Krya! Skönt med en morgonpromenad, frisk luft är alltid skönt att få på morgonen :-)

14 Daisy:

skriven

Ta de lugnt bara på jobbet ifall kroppen är lite nere än, jag är öm utav träningen 🤣

15 Sarah:

skriven

Stackars henne, hon får krya på sig :) Det är så härligt med sol :) Skönt att du mår bättre :)

16 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Usch så jobbigt när man behöver stressa på morgonen. Skönt med en promenad i solen :)

17 ellie:

skriven

Så god smoothie. Den ser så nyttig ut när den är grön haha. Skönt med morgonpromenad
Stackarn ni får krya på er där hemma

18 Jennysvardag:

skriven

Skönt att du mår bättre nu. Jag hade något vart hemma även fast jag kände mig matt i kroppen efter 6 dagar med feber. Jag mår bra men sonen har fått feber nu

19 Anna:

skriven

Jag börjar faktiskt känna mig krasslig själv nu, hängig och lite febrig. 🤒 skönt att du mår bättre & kunde ta en promenad i härliga solen! men krya på dottern din 😊

20 Moa Larsson:

skriven

Smoothien ser ju helt fantastisk ut! Vad har du i den? 😍

Svar: Spenat, mango, mandelmjölk, banan och ananas. Hur gott som helst. :-)
Hanna

21 Olga:

skriven

Men Gud vad alla är sjuka nu, vabruari är alltså verkligen en grej! Starkt av dig att gå till jobbet trots att du fortf känner dig krasslig 💪🏼

22 Michelle :

skriven

Så härligt med en solig morgon . Äntligen är våren på väg 💕skönt att du nu är frisk det börjar jag med bli

23 HELENA:

skriven

Nu kommer ljuset! Bara ut att njuta!

24 Anna:

skriven

Usch, sex dagar med feber låter verkligen tungt. Skönt att det är bättre nu! Hoppas att du får fortsätta vara frisk nu.

25 PT Lilla Ax:

skriven

Hoppas du får bli starkare och verkligen må bra! Ser ut som en fantastiskt god smoothie... Kram

26 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så skönt det där låter :). Jag måste försöka ta mig en promenad nu på kvällen känner jag. Behöver frisk luft för att rensa huvudet. Har visserligen varit på yoga men det räcker inte just nu :).
Skönt att du kunde friskanmäla dig :)

27 Johanna:

skriven

MUMS vad gott det såg ut med smoothies <3 Hoppas ni båda kryar på er från febern, fy sjutton. Usch så hemskt! Mysigt med en promenad tillsammans, vad bart ni verkar ha på marken. Underbart <3

28 JUNITJEJ:

skriven

Så skönt med solsken och att du mår bättre!! Jag vet inte vad det är med mig, men jag är otroligt trött på dagarna fast att jag sover bra.

29 Annica:

skriven

Åh, då får jag hoppas att hon kryar på sig snabbt och inte blir liggandes så länge.
Men skönt med solen på besök i alla fall!

Kommentera här: