Terminsavslutning

Ikväll var det sista gången den här terminen för min pilateskurs i Mjölby. Jag åkte dit tidigare för att kunna filma några klipp och lägga ut framöver på instagram. Tänkte börja tidigt med att göra reklam för min kurs. Jag valde favoriterna från terminen så det blev riktigt tufft för oss allihopa. Kul avslutning!
 
Jag fick en sådan fin blomma av Maria på Mjölby hälsocenter. Det hade jag verkligen inte räknat med så det gjorde mig verkligen glad!
 
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Åh så roligt, eller ja inte kul med sista gången för terminen men att du hållit kurserna och att du ser så himla lycklig ut på bilden :D. Så kul också att du lagt ut för Instagram :). Så fint att du fick en blomma tycker jag :).

2 nouw.com/Sannaevelyne:

skriven

Men åh vilken fin blomma du fick och så roligt att få känna sig lite uppskattad :) förstår att du blev glad!

3 Yela :

skriven

Ni verkar verkligen ha det så himla kul på pilatesen & du måste ju vara den perfekta kursledaren! Tycker det är synd att jag inte bor närmare. Verkligen jättefin blomma du fått också 🤗

4 Annica:

skriven

Riktigt fin blomma och jag avundas verkligen de som fått vara där med dig på kursen! :) Alltid bra idé att promota för nästa kurs tidigt.. :)

Kommentera här: