Organiserat plugg och motivation till träning

Du vet den där känslan när du tänker att något ska vara jättegott, ser fram mot att äta och sedan... ridå.... Så var det med mina pannkakor imorse. Hade ingen grädde så skippade det och det blir inte alls samma sak eller lika gott. Inte ens smör kunde rädda de där pannkakorna... Eller hallonen
Så här har det sett ut här idag. Fått massor gjort vad gäller skolarbete. Lämnade in terminens sista uppgift och jag håller tummarna att den blir godkänd. Har även börjat lite smått på nästa termins uppgifter. Känner mig fokuserad och lugn i sinnet. Och jag har inte tagit någon nocco heller. Det känns väldigt bra.
Jag ställde mig även på löpbandet och kände mig motiverad att springa mitt absoluta hatpass. Nämligen tempoträning där jag ska springa en viss tid i en särskild fart. Jag har satt min gräns på tio minuter och då springer jag i min önskade tävlingsfart. Det vill säga i högre fart än vad jag springer tävlingar nu. Jag har alltid avskytt det här passet och känner egentligen ingen skillnad mellan samma pass med kolhydrater kontra utan. Lika vidrigt jobbigt oavsett.
1 Yasmine mamma till Dennis och Angelina :

skriven

Vad grym du är som kör så hårt. Jag tyckte dina pannkakor såg mega goda ut. Sylt och grädde till är dock mumma.
Ha en fin kväll

2 Inne hos Ina:

skriven

Vilken besvikelse med pannkakorna. Jag hade den där känslan igår, fast med pepparkakor. Mer positivt att låta bli då ☺

3 Mina:

skriven

Så trist när man varit sugen på något och sedan blir det inte som man tänkt sig. Skönt att du fick en del plugg gjort och kunde lämna in uppgiften, den känslan är speciell ❤

4 Ullie:

skriven

åh åt oxå pannkakor idag mumms . bra mat =)
träningen blevv en promenad idag i nte så lång men ja föröker lite

5 Therese Carlsson:

skriven

Vad du har hunnit med mycket plugg idag 😊 håller tummarna för uppgiften du lämnade in 😊..
Det låter jobbigt det där passet 😉... Vad goda pannkakorna ser ut 🤣

6 Lexochlogan :

skriven

Tempoträming låter ändå effektivt men förstår att det inte ät favopass. Härligt med lite plugg.

Kommentera här: