Mitt enda mål för december

I förmiddags sprang jag på löpbandet och idag fick jag bokstavligen tvinga mig att springa. Inspirationen var låg och jag kände bara blaha. Det kan man kanske inte tro när man ser alla peppiga inlägg som jag delar med mig av. Men som sagt, jag fick slita för mina två kilometers tempoträning. Jag har alltid avskytt just tempoträning så att jag faktiskt tog mig igenom ett sådant pass tänker jag är värt att ge mig själv en klapp på axeln för. Jag vet ju att svackan snart vänder.
Det är ju också dags att presentera mina mål för december men först: vilka var mina mål för november? Jag kom ärligt talat inte ihåg så jag var tvungen att kolla i arkivet. Delvis kan jag sätta check på målen iallafall. Det ju blivit både cxwrx och sprint + benstyrka på gymmet. Jag har fortsatt äta ketogent och kommer fortsätta med det framöver också.
För december kommer jag bara att sätta ett mål faktiskt och det är att hitta träningsglädje. Att inte känna att träningen bara är ett allmänt jobbigt måste. Att återigen känna att jag vill träna och känna glädje. För jag vet ju hur viktig träningen är för mig och hur dåligt jag mår utan! Så det jag behöver är ett gäng pass där jag känner mig både stark och snabb. Det är det jag behöver tror jag!
1 Emma:

skriven

Hej på dig, tack för din kommentar i min blogg..
Så fin blogg du har och fina bilder..

Ha en underbar fin dag på dig..

Mvh Emma.

Kommentera här: