Mina favoritinlägg inom pilates

Jag tänkte faktiskt att jag skulle samla några av mina favvoinlägg inom pilates, såna där inlägg som aldrig blir oväsentliga. Spana in min kategori do´s and don´t. En kategori som jag verkligen borde damma av igen och samma sak med Läkande Pilates. Där hittar du bland annat mitt inlägg om pilates vid fibromyalgi
Min guide till att:
- göra armhävningar
- göra teasers
- göra ett gäng övningar för rumpan
Jag har skrivit ett inlägg om mina tankar kring att "alla" vill träna yoga. Och åtta anledningar till varför man borde ge pilates chansen. Sen det viktigaste inlägget (av många viktiga inlägg): pilates för dig med ont i ryggen del 1 och 2. (<<LÄNK)
 
 
1 Lexochlogan :

skriven

Bra med massa länkar på ett och samma ställe, att fånga allt och det är ju perfekt när många nu är lediga och hinner läsa och ta sig tid att träna

2 Pärla :

skriven

Kul med en sammanfattning av de du tycker är bäst. Ska kika in 8 anledningar till att testa pilates direkt, kanske kan ge lite motivation.

3 Amanda :

skriven

Jag tränar lite yoga framför tven i bland 😊 det känns så skönt när man kan ströka ut hela kroppen

4 Therese:

skriven

Jag avundas dig som kämpar på och tränar skulle behöva det men jag får tyvärr ingen tumme ur. Oj är det inte kallt att vara ute i snön det ser kallt ut

Kommentera här: