Terminen är igång!

Halloj måndag och sista veckan i augusti! Helgen som var och idag har sommarvärmen kommit tillbaka. En del tycker blä och andra jublar högt. Jag tillhör nog den andra skaran även om det var galet varmt idag. Men vad är det med måndagar egentligen? Spelar ingen roll om jag är ledig eller jobbar, jag är alltid lika trött! Konstigt det där! Visserligen var jag nog extra trött idag då jag sovit lite halvdåligt.
Imorse såg jag att min tid för passet var satt tio minuter tidigare än det jag var inställd på. Så när jag kom hem från jobbet idag fick jag förlänga min spellista och tänka om med övningar och låtar. En del hade missat informationen om att passet tidigarelades klockan sju så idag fick jag dock köra efter gamla planen. Den största delen blev på grund av det kondition så bättre balans till nästa gång måste jag  planera för. Eller så blir det bra när jag har de extra tio minuterna till godo. Jag får prova mig fram helt enkelt. Nästa gång får jag heller inte glömma modifieringarna. Jag hade planerat för att kunna ge alternativ men så glömde jag ändå att modifiera för de som behövde.
Det var en fullsatt gympahall och jag har aldrig fått hålla ett pass med så många deltagare. Bara det var en kick! Till nästa gång ska jag dock ta med en handduk, jag blev bokstavligt talat sjöblöt. Så nu har jag haft min premiär och det var grymt kul! Nu kan det bara bli bättre och bättre.
 
1 Mina:

skriven

Härligt att vara igång och modigt att köra ett pass med full hall, det hade jag aldrig vågat 😀 Grymt jobbat ❤

2 Frida:

skriven

Åh! Ser ut som min gamla skola i bakgrunden, är det i Linghem möjligtvis? :)

3 jessica:

skriven

håller med dig så härligt med en liten varmare höst <3

4 Pärla:

skriven

Tycker det är skönt med lite extra sommar även om det är lite väl varmt. Kul att det kom så många människor på passet iallafall, lyckat!

5 Kamilla:

skriven

Vad roligt att få leda en fullsatt hall. Ja måndagar är precis som de är inställda på att vara sega

6 Emma:

skriven

Jag är en av dom som tröttnat på värmen haha.
Vad roligt att så pass många ville komma på ditt pass! Kram

7 Anonym:

skriven

Så härligt med ett pass idag! Hade jag bott närmare hade jag kommit fina du!!
Sista måndagen i denna månad. Är ju helt sjukt redsn september snart 🥰🙄❤️

8 Www.mrskjellstrom.se:

skriven

De e sjukt jäkla varmt alltså...
Men Woow så häftigt och roligt de måste ha varit med många människor.. ja tänk va någon eller några minuter kan ställa till med..

9 Fröken Rödlök :

skriven

Vad roligt att premiären gick så bra och att det var så många där 😉

10 Linda:

skriven

Alltid bra med en mjukstart innan man visar vad man går för på riktigt

11 Therese Carlsson :

skriven

Härligt att skolan har börjat igen.. Ja snart är även denna månaden slut

12 Jennysvardag:

skriven

Vad roligt att gympasalen med blev full med deltagare. Segt att dom hade ändrat tiden. Kan tänka mig att man blir väldigt svettig när man håller i pass :)

13 Madde:

skriven

Vad skönt att det gick bra. Mycket som ska klaffa förstår jag.

14 Michaela :

skriven

Just nu så tycker jag verkligen blä om värmen. Jag suktar efter höst mys, ❤️

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Jag tillhör jublarna som dig. Fast visst får jag även erkänna att det känns lite surt att känna av värmen så lite när man lär jobba. Jag hoppas så att värmen även håller i sig i helgen, det skulle kännas fint om så var fallet :)

16 Amanda :

skriven

Jag kan tycka att det är så varmt 😀 men härligt om det varar i några dagar

17 Sandra Bäckman:

skriven

Så underbart att allt kommer igång. Att det ändå kändes bra, du är så grym på det du gör. Du ska se att du vänjer dig ❤
Grattis till en lyckad premiär 👍

18 Amanda:

skriven

Vad roligt att det var så många som kom förstår att du fick en kick av det, nu är det bara att köra. Jag tycker det är skönt att solen är framme då blir jag glad och mår bättre :)

19 Yela:

skriven

Vilken häftig känsla de måste vara att köra ett pass inför fullsatt sal, så kul och riktigt duktig är du! Jag känner mig lite delad till värmen, gillar inte när de är allt för varmt men vill ha de iallafall helst över 20 grader 🤗

20 birgitmaria:

skriven

Så roligt för dig! Härligt med många deltagare.

21 Anneli - spinkfingerphoto:

skriven

Jag känner mig inte klar med sommaren än men jag jublar inte över värmen :) Ca 22 grader tycker jag är alldeles lagom. Måndagar tror jag är en "tröttdag" för många!

Kommentera här: