Min första examination

2016 gick jag min allra första pilatesutbildning. Det var i mars och kursen varade i tre dagar över en helg. Familjen följde också med och roade sig på andra håll medan jag förkovrade mig i pilates. Efter hemmastudier, ett besök i Oslo hos Lise där jag också fick chansen att hålla min absolut första klass på ett gym var det dags för examinationen. Klassen ovan spelade jag in på ett gym som nu lagt ner sin gruppverksamhet och filmen skickades till instruktören. Det tog flera månader innan jag fick beskedet om att jag var godkänd med lite bra att tänka på-punkter. Kanske att jag får skämmas lite som lägger ut videon här men äsch. Alltid kan man lära sig något.
1 Anna:

skriven

Men vad roligt! Så spännande!

2 Diana ssaelöen:

skriven

Tycker inte att du har något att skämmas för, såg inte hela men det jag såg var en helt normal klass med en duktig instruktör, sen är det ju som det är att övning ger färdighet 😀. Har faktiskt aldrig själv varit på någon pilatesklass men på många andra typer av träning.

3 Junitjej:

skriven

Så kul att se!! Om du jämför med dig idag, vilken är den största skillnaden?

Svar: Den största skillnaden är att jag har bättre struktur på mina pass idag. Är inte lika beroende av att förbereda mina klasser utan kan köra mer från huvudet. Sen om jag ska göra några nya övningar eller testa nya upplägg måste jag såklart förbereda mig.
Hanna

4 Snabela :

skriven

Jag tycker att du inte har nått att skämmas över. Tycker att det ser jätte bra ut :-)

5 Josefine:

skriven

nämen återigen en video att kika in! Tack så mycket!:D

6 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

så kul att få se, tycker du är duktig.
kul med en video, tycker det verkar roligt men aldrig provat.
hoppas du har en mysig kväll nu. kram

7 Mina:

skriven

Kul att se tillbaka på gamla minnen ❤ Härligt att du bjuder på den fina du ❤

8 Ullie:

skriven

självklart ska du inte det du är så bra o duktig
roligt med en video sådär kul o kolla
hoppas du har en fin helg

9 Fnulan :

skriven

Näääää inte dumt att lägga ut den. Kul ju!! Jag läste g-punkter flera gånger 🙈🙈🙈🙈🙈

10 Yela:

skriven

Kikade lite på videon & wow måste säga att du verkar vara grymt bra på att hålla lektioner! Så inspirerande & jag blev så sugen på att testa❤️

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Skämmas varför då? Jag tycker du gör jättebra ifrån dig, det där var ju ändå din examination du är jättebra förminska inte dig själv <3. Tänk på din utveckling från då till nu, där var du bra och idag är du ännu bättre. Sug åt dig av vad du kan och lär dig efter vägen :D

Svar: Tack rara du för din fina kommentar!
Hanna

12 Kamilla:

skriven

Vad roligt att du filmade den klassen som blev din första. Roligt att jämföra sin egen utveckling som instruktör kan jag tänka mig

13 Amanda :

skriven

Kul att kolla på vidios hur man gör

14 Michelle :

skriven

Kul att göra det över en helg och lära sej . Det måste vart inspirerande 👌🏻

15 Marie:

skriven

Ohh vad roligt att se tillbaka till och mysigt att hela familjen då fick en utflykt

Kommentera här: