En kjol med klös

Inlägget innehåller adlinks och är ett samarbete med nedan länkade märken
Jag kom igång med pluggandet och har gjort det jag kan göra just nu med den här uppgiften. Tog en paus och surfade in på Nellys webshop. Hittade några godbitar som jag ville tipsa dig om. Jag kan inte riktigt fatta att vi är inne i april och det är riktigt varmt och skönt ute. Sommarkläderna kan snart luftas utan att frysa rumpan av sig. Den tanken njuter jag av.
Kjol med leoprint (den finns även i blommigt.)
Vit ribbad body
Sneakers NLY Shoes
Örhängen Lily and Rose
Jag tänkte blogga en stund till nu innan maten blir klar. Det blir lax och ägg. Det ska bli gott. Jag är hungrig nu efter en förmiddag i böckerna. Efter maten ska jag börja läsa lite på nästa uppgift. Den behandlar psykoser och det här är ett ämne som verkligen intresserar mig. Vad är det som händer och hur kan man tappa verklighetsförankringen så totalt? Superspännande att fundera över tycker jag.
1 Emma Engström:

skriven

Åhh men så himla snyggt! Skulle absolut kunna tänka mig detta :D <3

2 Sarah:

skriven

Det blir mycket pluggande idag :) Hoppas att det går bra. Nelly har en del fina saker :)

3 Johanna:

skriven

Skorna var verkligen super snygga ! Det där med psykoser tycker jag också är ett spännande ämne ! :)

4 Amanda :

skriven

Tycker kjolen ser riktigt snygg ut ❤️

5 Jennysvardag:

skriven

Att värmen är här är så underbart, slippa tjocka vinterkläder. Så fina kläder som du har hittat. Så skönt det skulle vara att gå i långklänning utan att frysa

6 Yasmine:

skriven

Snygg kjol, men jag skulle faktiskt föredra den i enfärgat tråkig som jag är haha! :D Kram

Svar: Du är inte tråkig, man gillar olika saker. :-)
Hanna

7 Hilma Eklund:

skriven

Åh älskar hela den här outfiten :D <3

8 Trollkatt:

skriven

Ja åh vilket spännande ämne 😃! Jag älskar psykologi verkligen. Och väskan var snygg!

9 Josefine:

skriven

äntligen kan man klä sig i mindre tjocka kläder och njuta av värmen!
Riktigt snygg kjol!

10 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Jag älskar Nelly och tycker dom har så extremt mycket fint 😍

11 Michelle :

skriven

Va bra Att du kunde plugga lite :) nä jag kan heller inte fatta att vi är inne i april o att det e såhär varmt . Tiden går fort . Kul att du kunde kolla lite där :)

12 Sara:

skriven

Kan verkligen tänka mig att kjolen och skorna skulle passa superbra ihop :D Kul med lite mönster tycker jag!

13 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Vilka fina plagg :). Kul det där ibland är man kan hitta saker man verkligen vill ha. Jag är dock så dålig på att unna mig saker :)

14 Ullie:

skriven

den är kjolen är så himla snygg
många fina vill ha va det där bra smak

ha en fin lördag raring kram

15 Sara Stödberg:

skriven

Psykoser är både fascinerande och riktigt skrämmande. Bara tanken på att leva i en värld som andra säger inte är sann känns rätt.. obehaglig minst sagt!

Svar: Jag har suttit nästan hela dagen idag och pluggat om psykoser och det är verkligen komplext. Och hemskt!
Hanna

16 Madde:

skriven

Så snygg kjol. Hade utan problem ägt den själv. Gillar mönster

17 Matilda Berlin:

skriven

Den där outfiten hade man ju inte sagt nej till! Såååå himla snyggt!! Kram fina <3

18 Marie:

skriven

Ohh så snyggt den där outfiten hade jag lätt kunnat haft, läcket

19 Kamilla:

skriven

Ha ha dottern har också den kjolen och jag har en längre från Gina. Det är verkligen klös i dem. Super snygga.

20 Lexochlogan :

skriven

Så fint tillsammans alltihopa. Sugen på en sån body i svart och kjolen

21 Annika:

skriven

Jättefin kjol och snygg body. Tack för kommentaren om min frisyr.

22 Yela:

skriven

Såå snyggt!! Helt klart en outfit som jag skulle kunna ha, blev ju helt kär i den 😍 Tusen tack för inspo!

23 Yela:

skriven

Ååh såg att den va helt slutsåld! Verkligen så synd jag ville verkligen köpa kjolen haha, håller tummarna på att de snart får in den igen 😍

Kommentera här: