Pekan och kokosnötsmör

Godmorgon! Jag vaknade vid sex men låg kvar i sängen och somnade om efter en stund. Klev på strax innan nio och har ätit en underbart god frukost. Fil, kvarg med smak av jordgubbe och lime och hemgjord granola. 
Som topping hade jag på pekan och kokosnötsmör. Så galet gott! 
Kan tänka mig att det är minst lika gott som sås på glass, till bananpannkakor och smoothies. Eller bara som den är. Ett bra köp var det iallafall. Mums! 
Mina planer för idag är att åka till Mjölby och döma en dammatch och ikväll ska jag träffa några kollegor. Det blir en bra dag! 
1 Netti Starby:

skriven

Åh vad gott! :-D Kramis

2 Eva`s blogg:

skriven

Ser smarrigt ut :) låter som en skön lördag med lite av varje ..njut

Svar: Det gjorde jag! :-)
Hanna

3 David och Bella:

skriven

Men wow vart har du köpt det? Finns det på tex Ica? Jag vill också ha🙂

Svar: Ja på Ica Maxi i Linköping fanns det men kan tänka mig att det finns i alla välsorterade butiker.
Hanna

4 Emma Engström:

skriven

Åh, verkar vara en god kombination! :D

Svar: Hur gott som helst!
Hanna

5 Mösstanten:

skriven

Min dotter har visat mig kokossmör. Det är bara så gott! Kan inte ha det hemma jämt för det blir också en jämn trafik till burken. Men jag visste inte att det fanns pekan- och kokossmör. Var köper du det?

Svar: Jag köpte det på Maxi i Linköping. Finns på hyllan med torkade frukter.
Hanna

6 Ida Jansson:

skriven

Åh vilken god frukost 😋 Låter spännande med den pecan och kokosspreaden 😀

Svar: Hur gott som helst! :-)
Hanna

7 Maria:

skriven

Har aldrig hört talats om pekan och koksnötssmör, men det låter väldigt gott :)

Svar: Inte jag heller innan jag såg det men det var verkligen gott.
Hanna

8 Lillan Kind:

skriven

Det låter jättegott!😄 Ska kolla i affären efter sånt tills jag gör bananpannkakor nästa gång😄

Svar: Ja det tycker jag. Ska ha massor av smöret på bananpannkakor någon dag. :-)
Hanna

9 Matilda Berlin:

skriven

Men alltså OMG vad gott det såg ut!! <3

Svar: Underbart gott! :-)
Hanna

Kommentera här: