Jag blev glad!

Jag upptäckte att jag kan filma fyra timmar med min videokamera om jag använder mitt usbminne så nu öppnades en helt ny värld. Ser fram mot att filma många klasser till dig. :-) Planen är att på tisdag filma en klass och lägga ut på min kanal. I klippet nedan ser ni fyra övningar som jag alltid har med i mina klasser. Ett litet smakprov får du här.
 

1 Hanna:

skriven

Åh bruna färger är också fint tycker jag! Höstligt och även vardagligt 😍

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh så roligt :D. Kul när man upptäcker nya saker med sin kamera också, sånt där gör en ju glad :D

3 Amanda (Swedish Passport):

skriven

Åh så roligt! :D

4 Netti Starby:

skriven

Men vad kul och videon är jättebra! :-D Kramis

5 Mösstanten:

skriven

Så bra! Det där ska jag försöka göra när jag kommer igång mer med träningen. Cyklar nu och gör sedan lite jumpa en gång i veckan men har inte kommit ner på golvet än. Men jumpan ska utökas efter hand.

6 Elin:

skriven

Vilket härligt inlägg!! Kram

7 enna:

skriven

Vad kul :)

8 Alice Lindström:

skriven

Vad roligt!

9 Matilda Berlin:

skriven

Älskar dina tights! Verkligen sååå himla fina <3

Svar: Jag med! Fast de är Rickards, har "lånat" dom. :-)
Hanna

10 Sofie - Livet på landet med tre små:

skriven

Åh vad roligt med pilates!
Gick på gravid pilates när jag väntade mellan barnet, var himla kul! Tyvärr inte blivit mer av den varan sedan dess....

SV: Ja dessa vägskäl! Det jobbigaste för oss just nu är det inte enbart ligger i våra egna händer. Utan att vi är beroende av andras beslut och val innan vi kan jobba vidare!

Svar: Pilates är en helt fantastisk träningsform. :-)
Hanna

11 Emma Engström:

skriven

Alltid så bra med upptäckter! :D

Svar: Ja visst är det. :-)
Hanna

12 Maria Pettersson:

skriven

Åh toppen! Då kan jag kika in här för lite träning jag kan göra medan jag är gravid :)

Svar: Absolut! Men alla övningar är inte gravidanpassade. Jag kan dock märka de inlägg som är gravidanpassade.
Hanna

13 bylijo.se:

skriven

Vad roligt. Jag ska testa övningarna i kväll.

Svar: Vad roligt att du vill testa. :-)
Hanna

14 Linda:

skriven

Bra övningar! :)

Svar: Kul att du tycker det! :-)
Hanna

Kommentera här: