En bildbomb

Jag och Rickard åkte till Tinnerö. Jag ville filma fina klipp men också promenera en stund. Klippen blev dock inte så bra så de måste jag göra om. Direkt i papperskorgen hamnade klippen. Tanken är att göra en pilatesreklamfilm som jag ska lägga ut på instagram, blogg och Facebook. Jag behöver dock ett stativ och gärna en bättre videokamera. Eller jag ska testa den jag har först och se om jag får till det som jag vill.
Bortsett från teknikstrul hade vi en riktigt härlig förmiddag så jag är nu hemma full med energi. Underbart!
"Och nu då? Vågar jag gå här" var min första tanke! Men de var så snälla och stod bara och tittade på oss. 
Så här på äldre dagar tycker jag att det är lite läskigt att gå genom hagar med kor. Men efter dagens besök är rädslan borta. Hur fina är de inte liksom, små bebisar. 😍
En väldigt gammal ek! Minns att jag och Rickard var här med Samuel och Alexander för en väldans massa år sedan. Måste leta upp de bilderna. Barnen var så små, så små och Ida fanns inte ens då.
Samma ek som ovan men på avstånd.
På min önskelista står även ett nytt objektiv. Tänk om jag kunnat fått bättre bilder på svanarna. Jag har aldrig sett så många på ett och samma ställe. Svanar är nog min favoritfågel! De är så ståtliga och vackra!
 
1 EVELINA:

skriven

Hoppas nästa försök med filmen går bra, den låter som en bra idé! :) Och vilka härliga bilder, bra att ni i övrigt hade en fin förmiddag!

Svar: Tack för pepp! :-)
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Så vackert!
Jag hade nog oxå varit skeptisk till korna.

Svar: Haha, ja men de var så snälla. :-)
Hanna

Kommentera här: