Energikick

På min lunchrast idag promenerade jag en sväng med Pia. Vi har inte setts på ett tag av olika anledningar och det var så fint att få promenera med henne och njuta av helt fantastiskt höstväder. Det var så "varmt" att jag inte behövde min fleecejacka. Det blev en härlig energikick och jag behövde det då jag är så trött. Jag fastnade i en bok igår och när den var utläst var klockan nästan midnatt. Som pricken över i:t kunde jag inte somna heller så det blev inte många timmars sömn i natt. Trött tjej! Men jag ska ändå försöka ta mig i kragen och baka hemgjord pizza. Har varit sugen i flera dagar. Problemet är att jag måste till affären och köpa glutenfri botten. Men jag kan säkert flirta in mig hos Rickard. *Blink, blink*.
 
1 Emma Engström:

skriven

Det har verkligen varit såå varmt idag, underbart! :D

Svar: Älskar det!
Hanna

2 Znogge:

skriven

En trevlig promenad på lunchen kan göra underverk! Hemlagad pizza är verkligen så gott!

Svar: Ja visst är det gott! Måste bli snart igen.
Hanna

Kommentera här: