Skönaste dressen

Jag fick pengar i födelsedagspresent och för dessa pengar blev det bland annat dressen ovan. Den var ganska dyr men så värt det! Tröjan har jag haft i stort sett varje dag och brallorna nästan varje dag. Den enda nackdelen är färgen. Jag vill ju inte förstöra kläderna med fläckar som inte går bort.
En teaser såklart, ett "måste".
Den här posen syntes i alla modebloggar förr. Tror det var en tjej som kallade sig för Hotspot som började och sen hängde alla efter.
(Ej adlinks)
1 Matilda Berlin:

skriven

Men alltså guuu vad mysig!! Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp i alla fall =) KRAM fina <3

Svar: Ja gör det! Den är underbar. Kram
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Skön och snygg mysdress! Men akta dig för tomatsoppa och choklad. I alla fall lyckas jag alltid spilla på mig. Äter choklad halvliggande i soffan - och vad händer?

Svar: Chokladfläckar vill jag verkligen inte ha. Nojar så fort jag äter något. :-)
Hanna

3 mammatillmirakel.blogg.se:

skriven

Så mysig dress. Älskar att ha sånt hemma. 👍😁

Svar: Den är underbar och jag bor i den. :-)
Hanna

4 Johanna:

skriven

Vilken mysig dress :)
Håll dig borta från fläckar bara...

Svar: Ja, fläckar vill jag inte ha.
Hanna

Kommentera här: