En vårig outfit

 
Inlägget innehåller affiliatelänkar. 
Body HÄR Kilklackar HÄR
Jag såg den här bodyn hos Netti och jag tycker att den är alldeles underbar. Jag har ett par vita chinos från Mango i garderoben (köpte när jag var gravid med Ida som jag tror skulle passa perfekt ihop med bodyn. Jag kombinerar gärna outfiten med de snygga klackarna från Michael Kors.
1 Linda Ph:

skriven

Jag älskar kilklack (mest för att jag kan gå i dem heheh)

2 Mirre Sweetwords:

skriven

Ohh snyggt

3 Netti Starby:

skriven

Bodyn är verkligen super snygg och skorna också! :-D Kramis

4 hopihopi:

skriven

Så fint! Speciellt skorna väcker ha-begär i mig :)

5 Sara Ekman:

skriven

Supersnyggt! :)

6 Emelie:

skriven

Bodyn var ju verkligen grymt fin!!

7 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så fina skor :)

Svar: Det tycker jag med! :-)
Hanna

Kommentera här: