Sammanfattning av veckans träning

Det har varit en bra träningvecka. Pilates och fotbollsmatcher är det som varit fokus. Med pilatespassen som är planerade idag kommer det totalt bli 3½ timme pilates vilket känns hur bra som helst. Den här utmaningen har varit bra för mig då jag lärt mig mycket. Både rent tekniskt och olika cues som jag kan använda när jag instruerar klasser.
Måndag: Dag tre Pilates spring to life-challenge via Pilatesanytime. På kvällen hade jag även en pilatesklass på engelska för deltagare på en konferens.
Tisdag: Dag fyra Spring to life-challenge + ett huvuddomaruppdrag i herrar division fem.
En match som spelades på en helt fantastiskt välskött gräsplan. Jag tycker generellt bättre om att springa på konstgräs men så här fina planer njuter jag av att komma ut på.
Onsdag: Dag fem Spring to life utomhus i "min" vackra träddunge!
Tosdag: Dag sex på Spring to life-challenge
Fredag: Fem kilometer löpning och dag sju på pilatesutmaningen.
Lördag: Ett huvuddomaruppdrag i herrar division fem och en promenad med Rickard på kvällen.
Söndag: Idag är planen dag åtta och nio på pilatesutmaningen och i övrigt vila. Kanske att en fem kilometers runda ikväll stänger den här träningsveckan.
1 Emma Engström:

skriven

Vilken härlig vecka du har fått till! :D

Svar: Det känns riktigt bra! :-)
Hanna

2 Hanneles bokparadis:

skriven

gjorde bra axelövningar på gymmet igår

Svar: Härligt!
Hanna

3 Johanna:

skriven

Men Gud vad grym du är❤️ www.nouw.se/johannna

Svar: Tack för din kommentar! <3
Hanna

4 Netti Starby:

skriven

Bra jobbat av dig! :-D Kramis

5 Emma Engström:

skriven

Du är verkligen så grym! :D

Kommentera här: