Öppen rygg

Jag spanade in rean på Nelly (<<Adlink) och såg den här blusen (<<Adlink). Hur fin är den inte med den öppna ryggen och så här i värmeböljan kan jag tänka mig att den är sval och skön. Jag skulle dock inte matcha med gröna sammetsbyxor utan snarare en kort kjol.
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh så fin tröja :). Gillar verkligen vita plagg :D

Svar: Jag dras alltid till vitt. :-)
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Ja kjol eller klänning är bäst i värmen. Och visst är det snyggt med öppen rygg - hm, kanske inte på alla förstås, men på rätt person. Vitt ser såfräscht och svalt ut i värmen.

Svar: Jag tycker att alla som vill ska kunna ha öppen rygg. :-)
Hanna

3 Wanderlust by Jona:

skriven

Åh vilken söt topp! :)

Svar: Den är jättefin! :-)
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Supersnygg!

Svar: Visst är den! :-)
Hanna

Kommentera här: