En dagens, tack!

Dagens frisyr:
Utsläppt hår. Oh boy vad jag trivs i mitt raka hår. Men jag gillar lockar också. Kul att kunna välja. :-)
Dagens väder:
På förmiddagen var det soligt och vackert men på eftermiddagen blev det mulet igen. Detta mörka och gråa kan göra vem som helst deprimerad.
Dagens önskan:
Att det kommer snö. Det blir så mycket ljusare och trevligare då.
Dagens träning:
Idag har jag inte tränat.  Dålig sömn, en mage ur balans och alldeles för dåligt näringsintag på grund av magen gjorde att jag kände att nä, det går inte.
Dagens låt:
Always remember us this way från "A star is born"
Åh vad jag vill se denna underbara film! Längtar tills den kommer ut på dvd. Kanske att jag kan övertala Rickard till att se den igen på bio.
Dagens köp:
Du som har hängt här ett tag vet att jag har problem med magen men för dig som är ny läsare tänkte jag berätta. Jag kan inte äta gluten eller laktos utan att magen ballar ur och samma sak med vissa frukter. Jag får ont och det känns fel i hela kroppen. När magen inte fungerar så fungerar inte resten av kroppen heller. Så, jag har hängt ett tag hos Martina Johansson. I vissas ögon kanske hon ses som lite extrem och ja, kanske det. Men hon har mycket vettigt att säga och det är utifrån vetenskap och de höga utbildningar hon har. Nu har jag bestämt mig för att se om keto kan hjälpa mig. Keto är inte lchf utan snart högt proteininnehåll och högt fettintag.
Dagens blogg jag försöker sluta läsa:
Bloggbevakning. Ett tag tyckte jag den var rolig att läsa men kommentarsfältet har ballat ur fullständigt. Jag mår dåligt varje gång jag kikar in.
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Fint med både lockigt och rakt och fin klänning =D. Ja nu vill man ha massa snö

Svar: Tack snälla! :-)
Hanna

2 Popprinsessan:

skriven

Åå, ser att du är pilatesinstruktör - måste kolla in det på youtube! Min kiropraktor har rekommenderat mig att börja med just pilates för att stärka ryggen!

Svar: Åh vad roligt att han gjorde det! Jag kommer lägga ut en klass i veckan. :-)
Hanna

3 Yela:

skriven

Va fin du är! Önskar också att få lite snö, så mysigt & vackert ju 😃

Svar: Tack snälla! Visst är det vackert med snö. :-)
Hanna

4 David och Bella:

skriven

A star is born är jättebra! Hoppas den kommer på dvd snart så du kan se den😀!

Svar: Det hoppas jag med. Kan knapp vänta. :-)
Hanna

5 Pärla:

skriven

Håller med om vädret, man blir så deppig!

Svar: Usch ja men ikväll är jag glad ändå. :-)
Hanna

6 Elisa:

skriven

Jag har fortfarande inte sett A Star is Born, kommer nog få vänta tills den kommer på DVD :)
Önskar också att snön ska komma nu. Håller med om att det blir så mycket ljusare. Detta blöta efter regn är så tråkigt nu i jultider.

Svar: Snö gör verkligen underverk för julkänslan! Tänk om det för en gång skull kunde vara snö på julafton.
Hanna

7 Jennysvardag:

skriven

Vilken rolig lista du har hittat :) det finns så många roliga listor :)

Svar: Jag har hittat på den själv. Men ja det gör det. Jag gillar listor. :-)
Hanna

8 Hanna:

skriven

åh jag avskyr bloggbevakningen, de är så elaka, däremot så lyssnar jag också på låtarna från a star is born. du har jättefin friyr

Svar: Usch ja, de är hemska. Särskilt det här med Blondinbella. Mår så dåligt av deras smutskastning av henne.
Hanna

9 Emelie:

skriven

Åh här i Stockholm är det också mulet och disigt, känns som att det ska börja regna men det kommer aldrig. Ge oss snö nu! 🙈

Svar: Ja, mer snö till folket! :-)
Hanna

10 Chanelle:

skriven

Jag önskar också att snön kommer snart! Och att det får ligga kvar till jul och INTE blir slaskig!! Hatar slask..
Den låten är så bra!

Svar: Jag tycker också illa om slask och så vill jag ha snö hela vintern. :-)
Hanna

11 Mösstanten:

skriven

Säkert värt att prova Keto. Och då vet jag att Bloggbevakning behöver jag inte titta in på.

Svar: Nej gör inte det! Det är ingen trevlig blogg. Du missar inget av att inte kika in där.
Hanna

12 Frökenny :

skriven

Rolig lista! Perfekt att kunna välja mellan rakt eller lockigt hår.🌸💕

Svar: Ja det tycker jag med! :-)
Hanna

13 Yasmine:

skriven

Gillar listan jättemycket! Hoppas du lyckas övertala honom att se filmen på bio ;)

Svar: Jag vill se den igen och det är inte omöjligt. :-)
Hanna

14 Lillan Kind:

skriven

Vilken rolig lista!😃 Jag vill också ha snö nu så det blir lite ljusare. Låten är sanslöst bra!!!😄

Svar: Det snöade faktiskt i natt men den töade bort lika snabbt igen. Så min önskan blev nästan uppfylld.
Hanna

15 Johanna:

skriven

Åh jag vill också se den filmen ! Älskar låtarna !

Svar: Jag har haft den låten på repeat nästan hela kvällen. Grymt bra låt verkligen.
Hanna

16 Amanda:

skriven

Usch vad jobbigt att inte kunna äta gluten och laktos, har själv inte de problemet men hört att man får jätteont i magen. Hoppas du blir bättre snart :) och du är jättefin i utsläppt hår :)

Svar: Ja det är jättejobbigt och tråkigt. Det hoppas jag med.
Hanna

Kommentera här: