A star is born

Idag var jag och Rickard och tittade på A star is born med Bradley Cooper och Lady Gaga i huvudrollerna. Jag har såklart hört ledmotivet på radion: in the shallow och då har jag inte varit så särskilt imponerad av låten. Men, det var något helt annorlunda att höra samma låt i en biosalong och se ansiktena och magin de skapar på scen. Rickard var skeptisk till filmen men han tyckte också om den. Jag rekommenderar den varmt!
Man måste ha biopopcorn när man kollar på film på bio.
1 Melissaskywalkz:

skriven

Oj, jag har helt missat att Lady Gaga är med i en film! Vi var och såg nya fantasic beast, den var riktigt bra. Tycker det är ååå mysigt att gå på bio :)

Svar: Jag visste inte heller att hon var skådespelare men hon gör det riktigt bra. Hennes röst är verkligen fantastisk. :-)
Hanna

2 Denevigaresenären :

skriven

Vad kul! Man vill ju inte bli besviken. Har inte hört så mycket om den filmen men tack för ert tips! 😊

Svar: Nej det vill man inte och den var riktigt bra! Så nöjd med besöket. :-)
Hanna

3 Katja:

skriven

Åh den vill jag gärna se, har bara hört positivt om den!! Vad fina ni är ❤️

Svar: Jag har hört både ris och ros men jag rosar filmen. Tycker den är underbar. Tack fina du. <3
Hanna

4 Amanda Kanterfors:

skriven

Ja vad kul att ni ändå gillade filmen ändå fast ni hade hört låten och var skeptiska. Ja men popcorn är ju ett måste när man går på bio! :)

Svar: Finns inget som slår biopopcorn. Eller det gör det ju men inte när man är på bio. :-)
Hanna

5 Marie:

skriven

Vad roligt att filmen vad bra då trots allt så trots att ni var skeptiska mot den =D

Svar: Den var underbar! Välinvesterade två timmar. Om man nu kan säga det om en film:-)
Hanna

6 Wifeey:

skriven

Vet faktiskt inte vilken det är :/
Popcorn är ett måste på bio :D

Vilket fint par ni är :D :)

Svar: Nej den är kanske inte så jättekänd än. Tack snälla!
Hanna

7 charlottelinden.se:

skriven

Jag har inte sett filmen längre och tänker precis samma sak om låten som du gjorde innan du såg den! Förväntar mig att tycka om den mer när jag ser filmen då! 😁

Svar: Haha, det hoppas jag med. :-)
Hanna

8 Kamilla:

skriven

Håller med dig ingen film på bio utan popcorn. Tack för filmtipset.

Svar: Haha, nä det går inte. Det var så lite. :-)
Hanna

9 Christina:

skriven

Lady GaGa gillar jag, så den vill jag se :)

Kram och fortsatt fin vecka!

Svar: Ja se den! Tror inte du kommer ångra det. Kram och tack detsamma. :-)
Hanna

10 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Håller med dig om popcorn, jag kan inte se en film på bio utan popcorn! Det spelar ingen roll om jag har ätit middag innan och är super mätt :D Tycker min make och svärmor är lite galna som klarar sig utan snacks, haha.

Svar: Haha, nä exakt. Popcorn är ett måste. :-)
Hanna

11 Jenny:

skriven

Åh va kul att ni gillade filmen.
Vi har tänkt gå och se den snart, men vi har velat mellan den och andra filmer.
Får kanske bli den ändå :)

Kram kram
ps. utan popcorn på bio är som att fira jul utan kalle

Svar: Ja se den! Tror inte du kommer ångra dig. :-)
Hanna

12 Sandra:

skriven

Den filmen är jag sugen på att se! Hon är en fantastisk sångerska, så då borde inte det vara något problem med hennes skådesppeleri känner jag.

Svar: Nej hon är riktigt duktig även som skådespelare. :-)
Hanna

Kommentera här: