45 minuter

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott. Det har jag. Känner mig hög och lycklig efter gårdagens pilatespass. Jag har mina stammisar och de har varit med nästan varje gång. Jag vet vilka övningar jag kan göra och passade igår på att verkligen utmana, både mig själv i rollen som instruktör och klienterna. Jag åkte hem alldeles prillig och lycklig. Jag vill hålla klasser jämt! Tänk vilken passion jag känner för pilates.
Något mer jag gjorde var att filma min klass som jag lovat. Det tog sin lilla tid att ladda upp mitt pilatespass på youtube men nu så äntligen är klassen uppe. Jag funderar på att satsa på att lägga upp en klass i veckan och har därför startat en ny kategori som heter just pilatesklasser. Testa och skriv vad du tycker!
PS: Hannas Pilates är en del av RK:s kondition och styrka. DS
1 Tina Hägglund :

skriven

Så bra inlägg ! Älskar såna videos

Svar: Glad att du gillar mitt inlägg! Om du testar, skriv sedan till mig vad du tyckte. :-)
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Så kul att det går bra.
Ska kolla in ditt pass vid tillfälle :-)

Svar: Yes! Vad roligt. :-D
Hanna

3 Jennysvardag :

skriven

Så roligt att passet blev så lyckat att du kände dig så pirrig och glad. Så spännande att du kommer lägga ut en klass i veckan :)

Svar: När jag lyckas genomföra pass som dessa så påminns jag om varför jag älskar det så mycket. Jag kan inte vara utan den känslan!
Hanna

4 Elisa:

skriven

Jaa, kul att du la upp det. Får se om jag får någon tid över någon kväll i veckan så ska jag definitivt testa ditt pass. :D

Svar: Det kommer komma upp fler pass. Kan knapp bärga mig tills jag får lägga upp en klass igen. :-)
Hanna

5 Moa Hansson:

skriven

Åhh vad roligt att utmana! Spännande video med! :D

Svar: Jag älskar det! :-)
Hanna

6 Hanna:

skriven

Så roligt med video, och grattis till dig att du har lyckats komma så långt så du får hålla på med något som du älskar så pass mycket :)
Nu har jag möjlighet att testa hemma, tack för det :)

Svar: Tack för din fina kommentar! Blir jätteglad om du sen vill ge feedback på vad du tyckte om klassen. :-)
Hanna

7 Kathrinea:

skriven

Men åh vad roligt! Tycker pilates är superkul! Så hänger med på passen via youtube då! 💃💪😍

Svar: Åh vad roligt att du vill göra det! :-)
Hanna

8 Frökenny :

skriven

Å vad kul när man lyckas genomföra ett sånt lyckat pass! Härligt!!🌸💕

Svar: Jag älskar den känslan. Blir så himla glad!
Hanna

9 Benita/Livsturisten:

skriven

Jag har undrat ett tag om Pilates kan vara något för mej.
Väldigt glad att jag fann din blogg!
Ha en toppenfin dag! (((kram)))

Svar: Åh, men vad roligt! Då tycker jag absolut att du ska testa min klass. :-)
Hanna

10 Frugan E:

skriven

Jättebra med videos på svenska, tycker det är nåt som verkligen fattas. Ska testa här nån dag när jag mår bättre, längesedan jag tränade pilates dock :P

Svar: Det håller jag med om. Går jag ut på youtube till exempel så är bara engelska videos. Det behövs en motpol. :-)
Hanna

11 Fnulan:

skriven

Ja men gud vad roligt, jag ska testa, jag lovar! Just nu är sonen hemma så jag väntar lite när jag är ensam =) Duktig du är! Kram

Svar: Vad roligt att du vill testa! Berätta sen vad du tyckte. :-)
Hanna

12 Sara:

skriven

Lyckas jag bara få barnen att somna i tid här någon kväll så ska jag absolut pröva på, det är ett löfte.
Måste jag ha någon form av redskap i närheten?

Svar: Vad kul! Berätta gärna för mig när du haft tid att testa.

Det enda du behöver är en matta. 😊
Hanna

13 Pärla:

skriven

Tycker det låter super, sådana här inlägg är så inspirerande tycker jag. Man blir sugen!

Svar: Glad att du gillar mitt inlägg!<3
Hanna

14 Anita Birgitta :

skriven

Du verkar verkligen brinna för den träningsformen

Svar: Ja det gör jag! Den bästa träningsform jag hittat. Den ger mig allt. Förutom flås då :-)
Hanna

15 Emelie:

skriven

Kul med pilates, du är ju så grym!😊

Svar: Ja det är kul! Tack snälla du. :-)
Hanna

16 Zilia Ving:

skriven

Vilken bra grej att lägga upp såna videos! Tror att det är många som uppskattar det. :) Skulle gärna testa själv också, när tiden infaller sig. :D

/Z

http://fondofhome.blogg.se - från kråkbo till husdröm

Svar: Av döma av alla kommentarer jag fått så är det uppskattat. Det gör mig jätteglad! :-)
Hanna

17 Chanelle:

skriven

Men vad roligt! Jag kommer absolut att testa så fort jag blivit frisk! :D

Svar: Yay! Blir jätteglad då. :-)
Hanna

18 Kamilla:

skriven

Vilken underbar känsla att vakna till och känna så inför en passion i livet. Jag blir glad av att läsa ditt inlägg. You go girl!

Svar: Tack fina du för din härliga och peppande kommentar! Kram
Hanna

19 Kamilla:

skriven

Vet inte om min försvann. Jag skrev att jag tycker det är så härligt att du funnit din passion. Din glädje smittar av sig.

Svar: Nej den har inte försvunnit. Kommentaren finns kvar. :-)
Hanna

20 Liw:

skriven

Vad härligt att brinna så mycket för något...som dessutom är väldigt bra för dig. Det låter spännande med en klass i veckan :)

Svar: Ja det är en underbar känsla. Ibland kan det dock vara frustrerande också! När jag vill så mycket och så händer det saker men samtidigt känns det som att inget händer. Svårt att beskriva känslan.
Hanna

21 Anneli @ spinkfinger.com:

skriven

Jag sov väldigt oroligt i natt och vaknade flera gånger på grund av smärta i knä, tog i lite för mycket med min sjukgymnastik igår :( Prillig och lycklig, underbar känsla. Så känner jag mig oftast :)

Svar: Men fy vad jobbigt! Hoppas att du får sova bättre i natt.
Hanna

22 charlottelinden.se:

skriven

Oh, vad roligt! När jag är lite mindre febrig skall jag absolut ta mig en titt på din klass och även testa den. Känns om ett roligt komplement till min styrketräning :D

Svar: Ja, blir superglad om du vill testa när du blir frisk! :-)
Hanna

23 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Just nu känns det som denna kväll kommer rymma för lite tid men får göra i veckan. Är så himla trött idag, ska bli skönt att gå och lägga sig.

Svar: Känn ingen press att du måste testa! Ta det när du vill, kan och orkar. Kram och sov gott.
Hanna

24 Johanna:

skriven

Men vad kul! Har alltid velat prova pilates, så måste nog göra passet någon dag framöver. Kramar! <3

Svar: Om du testar, lämna en liten kommentar och tala om vad du tycker. :-)
Hanna

25 Amanda:

skriven

Vad roligt att du har hittat något som du verkligen älskar att göra, att åka hem från jobbet sådär lycklig som du beskriver då vet man att man har hittat rätt :)

Svar: Jag är precis lika lycklig idag efter dagens pass. Älskar den här känslan av att verkligen göra skillnad.
Hanna

26 Lillan Kind:

skriven

Så härligt att du har hittat något att göra som gör dig så glad! :D Det är ju en väldigt nyttig sysselsättning dessutom! :D

Svar: Ja det är underbart att känna att jag hittat så rätt!
Hanna

27 Denevigaresenären :

skriven

Verkar ha varit en fantastiskt dag du haft! Vilken energi det ger, eller hur? 😊

Svar: Ja det är underbart! Gör mig lycklig ända ut i hjärteroten. :-)
Hanna

28 Fröken Rödlök:

skriven

Vilken glädje du utstrålar i detta inlägget, tack för det ;)

Svar: Tack för din gulliga kommentar! Jag blev glad. <3
Hanna

29 Ida:

skriven

Åh vad kul att du filmat och lagt ut, jag ska testa ikväll faktiskt kommer kännas såå himla skönt efter!
Tack för att du filmat :)

Svar: Åh vad kul att du vill testa. Tack själv! <3
Hanna

30 Melissaskywalkz:

skriven

Älskar när man kan utmana sig själv! Det låter som att du verkligen har hittat ett jobb som passar dig perfekt :)

Svar: Ja, det är verkligen perfekt. Det svåra är att hitta kunder så att jag kan leva på min dröm.
Hanna

31 Mirre - Sweetwords:

skriven

Oh så bra videoklipp, såg även på några av dina andra, vilka bra klipp =D

Svar: Glad att du gillar dom! :-)
Hanna

32 Anonym:

skriven

Men vad roligt att du lagt upp en video, ska absolut kolla på detta imorgon 😍👌🏼

Svar: Gör gärna det! Då blir jag jätteglad. :-)
Hanna

33 Fru Elversson:

skriven

Oh detta måste jag testa!! Bra för en otränad människa som jag!! Hoppas du väljer att fortsätta lägga ut, så man kan få pass att gå på fast hemifrån! Kram

Svar: Vad ku! Jo jag kommer fortsätta lägga ut pass. Tanken är att få ut ett i veckan. :-)
Hanna

Kommentera här: