Äntligen!!!

Äntligen kom mitt certifikat och som jag väntat hela sommaren! Nu ska jag hitta en snygg ram och så ska det upp på väggen! Nästa steg är Comprehensive teacher training course men det kommer jag få vänta med ett tag. Planen var från början nästa år men får mest troligt skjuta upp det något år till.
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh grattis! Vilken känsla det måste vara :D

Svar: Underbart! Jag har ju varit klar länge så det är skönt att ha det på papper också. :-)
Hanna

2 Johanna:

skriven

Wow snyggt :)

Svar: Tack! :-)
Hanna

3 Mösstanten:

skriven

Grattis till certifikatet! Klart det ska sitta på väggen.

Svar: Ja visst ska det! Allra helst i en studio. :-)
Hanna

4 Grattis! 😄🙏🏽:

skriven

Grattis 😄🙏🏽

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

5 Ellen Gräntz:

skriven

Tjoho, vad kul!

Svar: Ja visst är det! :-)
Hanna

Kommentera här: