Jag kände för att vara fin

Igår kände jag för att vara fin. Inga träningskläder på inte och kollegan utbrast: "det ser ut som att du ska på dejt." Jag jobbade till ett och sedan hem och ta hand om barnen. Även den här helgen har det varit lite rörigt med vikarier. Undrar hur det kommer bli i sommar.
Vitt, stickat och romantisk touch är så mycket jag. Jag älskar verkligen ponchon och den kommer bli välanvänd i sommar. Till kjol, över klänning och till mina favvosommarbyxor. Ett par rosa som påminner lite om Please byxor (Adlink) som var så populära i bloggvärlden för några år sedan. Nästan alla stora bloggare hade dessa brallor.
Linnet som jag har under är nog ett av de skönaste jag haft. Slår HM:s och andra budgetlinnen med hästlängder.
1 Jessica Högberg:

skriven

Superfina bilder!!

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Coola byxor aldrig sett sådana tidigare :).
Jättefina kläder förstår vad din kollega menade :)

3 Louise :

skriven

Du är alltid så fin .:)

4 birgitmaria:

skriven

Snyggt!

5 Susjos:

skriven

...jättefint, inte minst dina stövlar!
HA det gott!

6 Anna:

skriven

Fina bilder! :)

7 Netti Starby:

skriven

Jätte fin outfit du hade! :-D Kramis

8 Beauty Maniac:

skriven

Snyggt!

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: