Ett program för nybörjaren

Jag hade ett tag tankarna på att bara strunta i min dröm om en egen pilatesstudio. Men, jag tänker inte låta ett bakslag stå i vägen för att göra det som jag verkligen älskar mest av allt. Så jag fick inspiration till att spela in ett pilatesprogram. Det här är ett program som passar nybörjaren, den som aldrig tränat pilates förut. Testa och skriv gärna en kommentar om vad du tyckte.
Jag vill även passa på att tacka för din peppande kommentar i inlägget nedan. Det gjorde mig glad! Önskar dig en härlig dag!
1 Maria - Wikers Liv:

skriven

Vad trist att ditt pass lagts ner. Hoppas du har din egen pilatesstudio en dag!
Heja, heja!
Hoppas solen skiner på dig med idag!
Kram/Maria

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Ska absolut testa :D. Får bli imorgon eller i helgen :). Lämnar en kommentar då :)

Svar: Vad kul att du vill testa. Ser fram mot att höra vad du tycker. :-)
Hanna

3 Löpar-Åsa:

skriven

Vilket fint pass du har gjort!

Svar: Tack! :-)
Hanna

4 BYSOFIA:

skriven

Men så grym du är!! Det skulle jag vilja testa! KRAm

Svar: Ja gör gärna det! :-)
Hanna

Kommentera här: