Bananpannkaka till frukost

Är det någon mer än jag som tycker det är svårt med rubriker? Vill gärna att det ska vara en rubrik som fångar intresset men ibland är det svårt alltså....
Godmorgon måndag och ny vecka. Vilken lugn och härlig morgon det blev. Inget tjat och ingen stress. Jag hoppas på att det kommer fortsätta så här då det blir en bättre känsla över hela dagen när det inte blir stressigt och tjatigt. Helgens jobb är inte slut än, jag jobbar kväll både idag och imorgon. När jag la schemat så räknade jag inte direkt med att det skulle bli den typ av helg som det blev så jag är ganska trött idag.
Jag åt bananpannkaka och så stekta äpplen med lite honung och kanel på till frukost. Pannkakan stekte jag i lite rapsolja och likaså äpplena. Andra dagen på mitt gluten/laktosfria liv och hittills går det bra. Får se dock hur magen reagerar på äpplena. Råa äpplen kan jag inte äta, jag hoppas på att det är skillnad med tillagade.  Det är så tråkigt att inte kunna äta vad jag vill. Antar att jag fått min mammas mage. Hennes är likadan. Nu har jag babblat färdigt om magar. Önskar dig en riktigt härlig dag!
 
1 Pia:

skriven

Jag brukar göra proteinpannkakor, sååå gott!

2 Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore:

skriven

bananpannkakor är så himla gott! sån bra och nyttig frukost också! kram

3 Helena:

skriven

Viktigt med bra start på dagen. Jag trivs bäst om jag har gott om tid och hinner ta hand om mig själv innan resten av familjen vaknar.

4 Monnah:

skriven

Hahaha, jag är usel på rubriker och lägger inte mycket tid på att sätta dem. Kort ska det vara! :) Vad duktig du är på att träna och ta hand om din kropp.

Kommentera här: