Frostig morgon

Tänk vad glad man kan bli över att se frost i gräset och strålande sol. Termometern stod på 3,7 minusgrader imorse när jag klev upp. Lite snö på det med och vintern är här. Åh, vad jag vill ha riktig vinter i år. Det har inte varit riktigt vinter på flera år och likaså med sommaren i år. Den blåste bort.
Min mamma har varit här på förmiddagen och vi har tränat pilates tillsammans. Jag tänkte sätta igång med lunchen nu. Det blir något med lax. Jag är så hungrig idag vilket inte är konstigt. Igår blev det en slarvdag med maten.
Frostnupen lavendel! Hur fint är inte det?
 
1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Åh vad mysigt :)

2 Johanna Utterberg :

skriven

Blev också så glad över frosten i morse, allt blir så himla vackert :)

3 Felicia:

skriven

Fint är det ju men kallt :(

4 Alice:

skriven

Vi hade också lite minus och frost imorse! Kan dock inte hålla med om att jsg längtar till vinter 🙊

5 Maria:

skriven

Så fina bilder på den första frosten. Det var frost här hos mig också i morse, men hur kallt de var det vet jag inte. Har ingen termometer än här i nya lyan. Måste införskaffa en sådan så jag vet vad det är för temperatur ute framöver :)

Svar: Så kul med ny lya. Hoppas att du kommer trivas. :-)
Hanna

6 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Vackert!!

7 Pauline Hurtig:

skriven

ja det är så vackert med frost!

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så fina bilder :). Det var verkligen något speciellt med att möta frosten idag, jag hoppas som du på en vinter med riktigt vinterlandskap i år. Är ingen vintermänniska när det är slaskigt men när det är riktig snö och max -10 då tycker jag verkligen det är perfekt :D. Hoppas verkligen att vi får mycket med snö i år och att den inte kommer i januari utan gärna ganska snart och stannar tills mars ungefär :D.

Svar: Jag håller med. Det perfekta vintervädret är för mig när det är snö, fem minusgrader och sol. Så underbart.
Hanna

9 Amanda Niclasson:

skriven

Härliga bilder!

10 birgitmaria:

skriven

Ja! Det är härligt med frost. Och de första snöflingorna kom här idag. Jag vill oxå ha vinter!!

Svar: Åh, snöflingor! Jag vill också ha snö!
Hanna

11 Maries strålande jul:

skriven

Så fina foton, mysigt med frost! Jag hoppas också på en vit jul i år <3

Svar: Ja det hade varit fint med en vit jul. Det var flera år sedan det var en en riktigt fin och vit jul här.
Hanna

12 Michelle:

skriven

Vilka mysiga bilder! :)

Svar: Tack!
Hanna

13 Pia E:

skriven

Vackra foton!

Svar: Tack!
Hanna

14 Fanny Johansson:

skriven

Frost är ju verkligen så himla fint!

Svar: Ja visst är det fint!
Hanna

15 Mirre:

skriven

Oh det är så fint med frost

Svar: Visst är det! Jag blir så glad när det är frost ute. :-)
Hanna

16 Marias Memoarer:

skriven

Frostiga morgnar är så vackra! :)

17 Miss Baby Peaches:

skriven

Frost är så vackert i solljus!

18 Maria at Inredningsvis:

skriven

vad härliga foton:) jag får börja gå upp tidigare så jag också kan uppleva magisk frost haha :)

Önskar trevlig helg!


LOVE Maria på Inredningsvis

Svar: Haha, ja kanske det. :-) Tack detsamma. :-) Kram
Hanna

Kommentera här: