En bugg i Blondinbellas blogg

Ni är många som hittat hit på grund av att när jag kommenterar Isabellas blogg så kommer hennes bild upp som gravatar. Även Bloggbevakning har skrivit om saken. Vissa har trott att det är hon själv som kommenterar i någon annans namn och andra undrar "vad det är för fel på mig". Jag mår alldeles utmärkt, tackar som frågar.
Jag har funderat ett bra tag över hur jag ska få bort bilden och istället lägga till min bild. Hur jag lägger till min egen bild vet jag inte men jag testade att byta mailadress. Det fungerade så nu kan ni som flippat över det hela ta det lugnt igen. Jag tycker dock att det är lite kul att det väckt så mycket engagemang
 
1 Mamma C:

skriven

Önskar dig God fortsättning.
Kram Mamma C

Svar: Tack detsamma! Kram
Hanna

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Haha men nej, vilken bugg! Så sjukt att människor blir upprörda över detta alltså...

Svar: Haha, ja. Jag fattar inte att man orkar. Snacka om lite fritid. :-)
Hanna

Kommentera här: