Första advent

Första advent och första december idag. Helt otroligt att vi snart har ett nytt år framför oss. Jag ser fram mot 2014 som jag hoppas bli ett ännu bättre år. Ett år där jag blir klar med min utbildning, tar ett kliv framåt som domare och når mina träningsmål.
Jag jobbar till tre idag och efter jobbet blir det adventsfika med familjen. Det ska bli skönt med en eftermiddag/kväll tillsammans med familjen. Hoppas ni får en härlig dag! .
 
1 veronica eriksson:

skriven

Vi firar första advent här hemma med, ljus och julpynt framme! :)

2 Marie:

skriven

Trevlig första advent till er
Kramar

3 Maria:

skriven

så mysigt med advent!

sv; vad roligt :) det är verkligen olika hur de växer

4 Bara Vara - för att min visdom behöver spridas:

skriven

Mysigt! Väldigt vacker och stilren ljusstake :)

5 Maria i Nevada-Gravid med tvillingar! :

skriven

Din var också väldigt fin! :)

Kommentera här: