Dagens önskeoutfit



Idag önskar jag mig detta.

Tröja Zadig & Voltaire
Jeans Mih Jeans
Stövlar Antik Batik
Örhängen Isharya
1 Frida - blivande mamma:

skriven

Ja huga. Unga människor som dör är inte rättvist!



Snygga kläder :)

2 LINA K - blivande författare!:

skriven

Alltså de där stövlarna ... jag tror jag blir tvungen att gå och typ stjäla dem från butiken eller något! =D Så otroligt snygga (och har inga pengar så måste hitta på andra sätt att få dem, haha =P)

3 Anna:

skriven

Jeansen var sjukt snygga :)

4 julia:

skriven

tack! ;D

5 liindblaads:

skriven

hmm jag läser inte heller hennes blogg så mkt :P

men gillar inte kenza oc tyra show :(

6 Erika:

skriven

De där stövlarna ser jätteläckra ut =)

7 christin MODE inredning personligt:

skriven

jättesnyggt kombinerat! =) gillar alltihop =)

Kommentera här: