Mysigt

Idag var det tungt på jobbet. Så jag är inte på topp. Försöker nu att uppdatera virusprogrammet men jag råkade välja fel så jag får installera om det. Det tar lång tid. På Canal plus går det "Music and lyrics" med Drew Barrymore och  Hugh Grant. Har sett den förut och tycker filmen är jättebra.

Det är riktigt hög mysfaktor här just nu. Tänt mitt jordgubbsljus och sitter i mina juicy brallor. Det fattas en filt och två rutor mörk choklad. Jag ska kunna sova i natt så det räcker att dricka en massa te. Imorgon blir det förmodligen busfabriken. Om vi orkar vill säga.

1 Petra:

skriven

Ser otroligt mysigt ut!

2 Solina:

skriven

Veckans fråga: Vad tycker du om idol juryn 2008? :)

3 Solina:

skriven

jaha okej :).



vilka söta bilder :D

4 Bea:

skriven

fan vilka härliga brallor :P hoppas du får en bra tisdag

5 Solli:

skriven

vilken härlig mysoutfit :o) o tack för tipset om filmen!

6 anna:

skriven

ser mysigt ut!

har du testat rött the det inehåller inget koffein och är jättegott.

7 bitte:

skriven

söta bilder

8 nadja:

skriven

vilken härlig färg på dina mysbyxor

Kommentera här: