Söndagslistan vecka 37

Känsla: Den dominerande känslan har varit känslan av att inte räcka till och leta fel på mig själv. Men igår bestämde jag mig för att tänka om. Citatet "det du fokuserar på växer" dök upp i huvudet så då bestämde jag mig för att vara snäll mot mig själv. Inte fokusera på det som jag tycker blev mindre bra utan lyfta mig själv. Precis som jag försöker lyfta andra.
Väder: Sommaren kom och gick så snabbt. Nu är det så kallt ute och jag överväger att använda mössa och vantar. Jag känner mig som en isbit.
Tre bilder från veckan som gått:
1. På väg till match.
2. Fick cravings på kyckling och morötter/potatis i ugn.
3. En timmes promenad med Sofia där allt mellan himmel och jord avhandlades.
Bloggrelaterat:
Den här veckan har det iallafall blivit ett inlägg om dagen. Vill ju helst inte att bloggen ska vara helt tom på nytt att läsa.
Godaste:
Middagen på Brasseriet i Linköping. Det enda minuset var att jag kunnat äta minst lika mycket till. Så gott ju!
Veckans mest lästa inlägg:
Är jag ketoadapterad? Att tilta bäckenetJag var så ledsen hela dagen
Veckans mest gillade inlägg:
Jag var så ledsen hela dagen
Tankar efter en presskonferens
Måndagstankar
Outfit:
Ytliga: Jag måste ta hand om min risbuske till hår. Var länge sedan som jag klippte topparna och det behövs verkligen.
Träning:
Cykling måndag, tisdag 6 kilometer promenad. Onsdag match och torsdag pilates. I fredags vilade jag inför helgens matcher: ett domaruppdrag i herrar division 6 och och så en pojklagsmatch idag.
1 dianasdrömmar:

skriven

Härlig vecka med mycket träning :)

2 Johanna Utterberg:

skriven

Åh så gott det där såg ut och låter som en bra träningsvecka! :))

Kommentera här: