Jag var så ledsen hela dagen....

Godmorgon! 
Jag fick en dags paus på jobbet iallafall. Igår var det alldeles för mycket igen. Inte är det coronapatienter som fyller sjukhuset här i stan. Människor är jättesjuka i andra sjukdomar. 
Känslan förstärktes av att jag blev så ledsen över en sak som hände på morgonen. Det satt sedan kvar hela dagen. Ibland kan jag inte bara släppa det som händer, inte ens om det är en småsak....
På kvällen var det bestämt att vi skulle gå ut och äta, jag och damdomarna här i Östergötland. Vi var sex stycken som kunde vara med. Några kunde inte. Eftersom jag hade haft det så jobbigt där på dagen så ville jag hellre stanna hemma men valde sedan att åka iväg ändå. Och vilken trevlig kväll vi hade. God mat och trevliga samtalsämnen att prata om.
Idag är jag ledig och vädret är blaha. Det har ju varit så fint nu så det är verkligen dålig tajming. Planerna för dagen är att ta en promenad med S och ikväll blir det fotboll med J och E. Ska assistera J i semifinalen i DM pojkar 19. Jag hoppas på en bra och tuff match.
1 Louise Baumgärtner:

skriven

Vad bra att du fick en fin kväll, och hoppas att du är lite gladare nu. Kram!

2 ingmarie:

skriven

Hoppas du känner dig gladare nu!

3 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

skriven

Åh så ledsen jag blir att du inte mådde bra ❤. Tänker att det ibland är henaktnhur man ska behöva må. Men låter fint där att du kom iväg, ibland kan ju just det vara vad man behöver. Lite annat trots att det inte känns rätt först.

4 Snabela:

skriven

Såna dagar är inge kul att ha när den börjar fel och man har svårt att släppa det. Men du fick iallafall ett bra avslut med god mat och trevligt sällskap.

5 Elin | Gett ut självbiografin "Genomskinlig grå":

skriven

Jag har också jättesvårt att släppa saker som händer eller sägs. Sitter i ett bra tag. Framför allt om det är negativa grejer. Ekar liksom i huvudet på mig.
Bra att kvällen blev trevlig & fin.

6 Malin Moen :

skriven

Tråkigt att höra om dagens mående. Skönt att du mådde lite bättre efter middagen med dina vänner. Ibland kan ett gott sällskap/middag med vänner vara hjälpen när man känner sig nere/ledsen! 🌺 Skickar stora styrke tankar till dig.

7 Mirre:

skriven

Tråkigt att du vart ledsen över något som präglade din dag igår och att det ska påverka än. Samt vad kul ändå att du tog dig ut med damdommarna i alla fall och att ni fick en toppenkväll

8 Bland Kastruller och Vinglas :

skriven

Många gånger när man känner sig ur gängerna eller nedstämd och tänker ställa in. Så blir det istället extra skoj eller trevligt då det på något sätt hjälper en att må bättre. Gott medan skön kväll.
Vädert vände till Bland här I Malmö ikväll och jag har verkligen fått skynda mig igenom regnet.
Kram Kajsa

9 Alexandra:

skriven

Det där såg sååå gott ut!! Så mysigt med restaurangbesök 😍

10 Mina:

skriven

De gånger man helst hade velat stanna hemma, då är det bästa att gå ut ändå. Det brukar bli så trevligt. Maten ser verkligen God ut.

11 michelle :

skriven

jag förstår att du kände det va bäst o va hemma men man mår ju så mkt bättre o komma it oxå :)

Kommentera här: