Vardagsbetraktelser

Jag var ute och dömde fotboll igår, jag assisterade i östgötacupen, smedby mot ifk norrköping. Det var semifinal och mycket folk som tittade på matchen. Det var så roligt! Jag kommer nog aldrig att tröttna på att få vara med på fotbollsplan och döma. En suddig Hanna! :-) 👇👇 Iallafall så hade jag svårt att komma till ro igårkväll och när jag väl somnade så vaknade jag istället en gång i timmen under natten. Höll på att försova mig men som tur var så behövde Rickard hjälp med en sak så jag kom upp och hann till jobbet i tid.
Jag tror att Agnes Wold hade lite otur när hon tänkte här. Ja, inte bara här för den delen. Jag har sett så många konstiga påståenden från hennes sida att jag börjar fundera över om hon gått in för att provocera och om hon verkligen har den utbildning hon säger att hon har. Eller så vill hon bara röra om lite i grytan....  Hennes "omrörande" blir dock bara konstigt då det är så många felaktigheter....
Minerna 👆👇 som blir när jag upptäcker att det redan gått hål i mina nya tights. Glad att jag såg det när jag skulle spela in ett klipp till instagram, annars hade jag inte sett det. Kul att flasha hela rumpan för mina pilatesdeltagare.... Hade tänkt returnera dom men de köptes på rea och nu finns det bara en storlek kvar som jag inte kan ha. De var inte så dyra så fick bli nål och tråd. Jag gillade byxorna extra mycket för de var mjuka, varma och gosiga på insidan.
Ikväll fick jag åter det där suget att börja träna pilates regelbundet. Alltså flera pass i veckan: Kan bero på att jag ville göra en pilatesutmaning och kände mig bara fel och dålig och som att jag inte kan lägga upp några klipp för att jag tränat pilates för kort tid och är för svag. Sorry den långa meningen utan paus..... Det behöver ju inte vara långa pass utan tio minuter här och där. Rörligheten som jag får in tänker jag också kommer gynna mig i min vardag. Framförallt vad gäller minskad smärta. Ska nog utnyttja mitt friskvårdskort till att iallafall träna online med Linnea i Norrköping. Eftersom jag inte är vaccinerad är jag inte välkommen till studion just nu..... Men jag behöver få in träningen och ett bättre sätt är att ha fasta tider då det bara är att lägga sig på mattan och någon annan talar om för mig vad jag ska göra och hur. Imorgon är det den här tanten som tar tag i det.
Min nya tröja från Adidas, i verkligheten är den lite mer orange än rosa som på bilden. Visst är den fin? Jag gillar den väldigt mycket. Stort älsk på sporttröjor. Nu tänkte jag släcka lampan och ambitionen är att försöka somna tidigt
1 Ajli Müller:

skriven

Underbar Adidaströja! Och älskar Agnes Wold, lalala...

Svar: Haha, önskar jag kunde säga samma sak. Tycker mest hon kommer med påståenden som inte är förankrade i verkligheten. Eller så tas det ur sitt sammanhang.... Kan ju hoppas på det andra alternativet....
Hanna

Kommentera här: