Ut på en ridtur

Det blir några snabba rader innan jag ska till jobbet. Idag har jag gjort något som jag inte gjort sen jag gick i gymnasiet: jag har varit ute i skogen och ridit. En kollega la ut på instagram igår att hon gärna ville ha sällskap på sin ridtur. Jag var inte sen att haka på kan jag säga. Pållen som jag red kallades för Zeb, vet inte om det var något smeknamn. En sak är säker, jag kan fortfarande åka häst men lär ha världens träningsvärk imorgon. Ridmusklerna har jag inte använt sedan jag var med på en turridning och innan dess var när jag hade praktik på Fredriksbergs new foreststuteri 2002-2003....
Zeb är en "gammal" herre på 22 bast. 
Velade om jag skulle vara snygg eller varm och det fick bli det andra såklart. Ridbrallorna är samma som jag hade när jag gick i gymnasiet. Att jag fortfarande kom i dom förvånade mig.
1 Emma:

skriven

Åh ridtur i skogen kan ju vara bland det härligaste som finns! <3

Kommentera här: