Bilder från en söndag

Det blev inget morgoninlägg imorse, får skriva desto mer nu istället. Den här söndagen har startat på absolut bästa sätt. Först med en lite enklare frukost med 2 kokta ägg och en härlig smoothie och därefter frisk luft nere vid ån för ett härligt löppass.
Så underbart att få springa här nere vid ån! Jag och Rickard värmde upp drygt en kilometer i väntan på att J skulle komma. Därefter sprang vi trappintervaller, den här gången sprang vi två varv innan vila. Ett varv är drygt 230 meter inklusive trappan. Grymt bra pass måste jag säga! Efter löpningen körde vi styrka också, lite halvdant kanske eftersom vi pratade så dant.
Jag fick igår frågan i en kommentar om jag sett några vårtecken i skogen igår. Nepp, det gjorde jag inte. Däremot fick jag njuta av snödroppar där vi tränade i förmiddags.
Såklart man ska ha hänga knäveck när man får chansen!
När vi kom hem deltog jag i ett gratis pilatespass online via Zoom. Och hjälp vad tufft det var för mina redan trötta muskler. Men jag fick ny inspiration och testade på nya kombinationer jag inte gjort förut. Konstaterade att jag skulle behöva delta i fler pass som andra instruktörer håller i. Det är så lätt att bli hemmablind. På spisen håller nu en köttfärssås på att gotta ihop sig, den ser jag verkligen fram emot att få hugga in på. Det blir spagetti till. Njut av din söndag!
1 Mirre:

skriven

Perfekt att delta i onlinepass och extra bra då man blir trött av dem. Samt så snygga tightd su har på dig, vartfrån?

Svar: Det är Röhnisch men sisådär fyra år gamla. Kanske finns kvar. :-D
Hanna

Kommentera här: