Fem fakta om mig

  • Jag föddes med svart hår. Säkert därför jag ny trivs så bra i mörkt hår. 
  • Testade som tonåring att blondera mitt hår men det är en nyans jag absolut inte passar i. Mitt ansikte försvinner ochd det är bara håret som syns.
  • Jag tycker inte om nytvättat hår men jag schamponerar alltid håret två gånger.
  • Jag har massor med bebishår som blir extremt framträdande när håret är rent. 
  • Av ovan anledning tvättar jag mitt hår max en gång i veckan. Fördelen med det är att jag inte har problem med att håret blir fett och tråkigt så snabbt. 

1 Jessifri85 :

skriven

Kul att veta lite om dig 😊 Jag gillar att ha blött hår. Å jag tvättar mitt hår 3 ggr i veckan. Jag tränar, så.

Ha det så bra❣️

2 Amanda:

skriven

Åh jag tycker dessa inlägg är så kul att läsa och göra själv. Jag tvättar mitt hår 2-3 gånger i veckan men jag kanske ska prova att göra så som du då mitt hår blir fort fettigt. Jag har aldrig gillat att ha håret blött så förstår dig :)

Kommentera här: