En sån där dag.....

.......Då jag faktiskt hade motivation till att skriva några inlägg att ha på lut. Och det har jag också gjort, påbörjat ett par inlägg att läsa framöver. Vad sägs om "det magiska vita pillret" och så ett pilatesinlägg. Cliffhanger eller hur! Men bloggportalen strular med bilduppladdningen så jag tappade motivationen helt till att skriva färdigt. Ibland krävs det inte mycket för att lusten ska falna...
Jag har iallafall jobbat idag, det har varit lugnt men jag är trött ändå. Mitt mål för nästa vecka borde vara att börja komma i säng skapligt om kvällarna igen. Om inte annat behöver jag sova ikapp inför löptestet på onsdag. Laddning pågår om man säger så. Planen är faktiskt att jag och Rickard ska springa testet igen imorgon innan jag börjar jobba. Hoppas på mindre motvind och en mer utvilad kropp. Idag blir det ingen träning alls. Det är knappt jag får ihop mina dagliga 6000 steg....

Kommentera här: