Dagens tips: intressanta och roliga blogginlägg

Det är dags för veckans länkregn i Social media support and share group, en grupp där man länkar sin blogg i dagtrådar. Det är frivilligt att länka sin blogg men länkar man så måste man också kommentera engagerat i alla bloggar som delat sin blogg. Jag tycker det är roligare att få kommentarer när det syns att personen verkligen läst inlägget. 
Så veckans bloggar i länkregnet: 
  • Madeleine är grundaren till gruppen och i veckan fyllde den tre år.
  • Amanda skriver om sin heldag med studier.
Eftersom jag ändå är igång och skriver om bloggar tänkte jag tipsa om några fler inlägg som jag läst den senaste tiden.
  • Humlor!! Jag hittade ett inlägg som så fint och för mig som älskar humlor gjorde det mig glad.
  • Madeleine skriver om kostråd. Inte ur gå ner i vikt-synvinkel utan ur hälsoperspektivet och hur pengar indirekt styr.
  • Fantastiska naturupplevelser! Efter att ha läst inne hos Ibod blir jag så sugen på att ge mig norröver. Har den här sommaren konstaterat att Sverige erbjuder spektakulära naturområden.
  • Petra Månström - "tänk om alla andra har fel och du har rätt". Intressant inlägg om löpning
  • Bor du i Stockholm eller ska du dit i sommar? Då tycker jag att du ska spana in det här inlägget från Liniz. 13 härliga badplatser i Stockholmsområdet.
  • "Tänk näring när du tänker mat" Citat från Martina. Så bra inlägg om man vill jobba för bättre hälsa. 
  • Underbara Clara delar med sig av pinsamheter. Jag skrattade så jag nästan grät. Ett hett tips är att även läsa kommentarerna. Där finns många gobitar.
1 Ibod11 - Ingrid:

skriven

Jag läser bloggar via bloglovin och ibland är det lite segt. Som nu, när plötsligt en hel hög av inlägg från dig dök upp samtidigt. Kul att du gillar mina naturinlägg :D

Kommentera här: