Vilse i kolan, riktning och dagens träningspass

 Hej!
Idag har jag varit helt fel i almanackan. Det är lördag men för mig har det varit vardag. Andra januari vet jag iallafall att det är. Med alla jul- och nyårsdagar är det inte konstigt att det blir lite vilse i kolan. Jag har haft en bra dag på jobbet, dock så är det lugnet före stormen. Snart kommer det dra igång när alla som inte följt restriktionerna blir sjuka....
Från en sak till en annan. Jag har funderat över vilken riktning jag ska ta min blogg under 2021.  I december eller om det var slutet på november så skrev jag ett inlägg med min planering för bloggen. Hur vissa dagar i veckan är vigda åt en särskild typ av inlägg. En gott och blandat påse med allt som jag brinner för. Jag tycker att jag har hållt den planen rätt bra, förutom nu under helgerna som jag med flit prioriterat mer vardagsinlägg. Planen är att fortsätta blogga (såklart!), att inspirera och motivera. Något jag skulle vilja är att bygga upp en ytterligare lite större krets med stammisar. Som gillar min blogg och kikar in här oavsett om jag deltar i länkregn, fem en fredag och allt vad det kan vara.
Och till en tredje sak. Nu har jag precis klarat av dagens och årets första träningspass. Imorgon står ett hårt pass utomhus på schemat så jag körde en snabb tvåa + uppvärmning. Den snabba tvåan är i fem minuter per kilometer + någon minut här och där i betydligt högre tempo.. Ett tempo som jag efter alla dessa år med träning fortfarande tycker är apjobbigt. Känns liksom aldrig heller som att jag blir bättre i den hastigheten. Jag är där jag är....
Kvällens planer är att äta tunnbrödsrulle med leverpastej och gurka och senare ska jag och Rickard ta en kvällspromenad.
1 Marie:

skriven

Jag var också helt lost, jag behövde tänka till idag då jag behövde köpa vantar till Bellis och skulle till Bagheera och det slog mig att det var en vanlig lördag

Kommentera här: