En sammanfattning av dagen

Jag ligger här i sängen nu och är redo för att sova. Tänkte först bara skriva ner lite av det jag pysslat med. 
- Tränat 45 minuter pilates delvis med hantlar. Dessa jag har på bilden (1 kilo) är egentligen för tunga då det blir så statiskt. 
- Ätit apelsinkrokant. Så gott ju. När jag var gravid med Samuel så var min stora craving mintkrokant. 
- Tog en promenad till affären för att hämta ut Idas nya strumpbyxor. 
För att hålla kolla på antalet personer ska man ta en boll. När man sen går ut ur butiken ska man sprita händerna. Men vem spritar bollen  innan nästa person tar i den? Tror inte de har tänkt riktigt hela vägen. 
- Haft en sprängande huvudvärk. Försöker detoxa mig från koffeinet. Annars kommer min kropp snart vilja ha ännu mer av den varan framöver. Usch det är så dumt. Börja inte med koffein säger jag bara. 
- Tittat på Henry Danger med Ida. Det är ett barnprogram men hjälp vad jag skrattar i varje avsnitt som jag ser. Grymt kul!
 



Kommentera här: