En nytändning

Godmorgon måndag! Idag känner jag starkt att det är en bra dag för pilatesfokus. Efter workshopen i lördags känner jag verkligen att jag har fått ny energi. Så idag när jag tog en morgonpromenad på löpbandet passade jag samtidigt på att läsa i mitt gamla studiehäfte från när jag certifierade mig. Jag vill verkligen ta min pilatesträning till nya nivåer och samma sak med instruerandet. Tänk att något som jag tränade sporadiskt där 2005 och framåt kunde bli något så viktigt för mig. Sen 2015 har det ju varit pilatesträning regelbundet, inte flera gånger i veckan hela tiden men frekvent iallafall.
Idag tänkte jag även ta ett foto i timmen. När jag för en gång skull kommer ihåg det och jag är ledig. Så det inlägget kommer upp i morgon bitt. När barnen gått till skolan ska jag också sända pilates live på Facebook. Planen är att sända klockan tio (skulle du läsa det här inlägget senare så kommer klassen att ligga kvar. Hannas Pilates är adressen. :-)
1 Mina:

skriven

Härligt när man känner att man hittar sin grej <3

Kommentera här: