En jobbig femma att starta veckan med

Förra veckan var en riktigt kass träningsvecka, men så mådde jag inte bra heller. Jag har fortfarande träningsvärk efter fredagens pass. Jag känner mig otränad. Iallafall så tog jag tag i veckans första löprunda. Det är så mycket lättare att springa när jag inte ska jobba kväll. Börjar redan halv två och de dagarna känns det alltid så stressigt att få in ett träningspass också. Men idag är jag ju ledig. Jag tänkte att jag skulle mysjogga lite men det är ju hemskt på löpbandet. Hemskt tråkigt menar jag då. Så jag varierade farten och sprang i 1-minutsintervaller. Det blev ett riktigt bra pass där jag verkligen fick jobba. Bra sätt att starta veckan på!
Den här låten är en ny favorit för mig! Om jag skulle köra cirkelpass igen i Gymmix så är den här låten given!
 
1 ingmarie:

skriven

Festligt för jag tycker det är mycket bättre att jobba kväll fastän vi börjar kl 13. (I praktiken betyder det att jag måste lämna hemmet strax efter kl 12): jag hinner äta frukost i lugn och ro och träna. Om jag jobbar dag är jag mer död än levande efter! Men tur vi är olika för annars hade det blivit kämpigt!

2 Jasmine:

skriven

Bra låt! Jag har hört den i flera versioner.
Kram

Kommentera här: