Jag skrämde slag på två tanter

Oj vilken dag det varit på jobbet. Dels har det varit mycket att göra men så jobbade jag kväll igår och då har jag alltid svårt att sova. Jag var en riktig tröttmössa när klockan ringde. Det har inte varit några akuta situationer men det har varit småpyssel hela tiden. När jag kom hem hade jag nästan 16000 steg på min stegräknare och då var jag bara på mitt våningsplan förutom det jag gick till och från pendeln men det är inte särskilt många steg i sammanhanget eftersom jag tog bussen från jobbet (det var inte särskilt många människor på bussen så det gick bra att hålla avstånd).
Jag har inte berättat men häromveckan skrämde jag två stackars tanter. Det var verkligen inte meningen, jag cyklade till pendeln och av bara farten hostar jag till lite. Jag är den där som lätt sätter mitt eget saliv i halsen...... Den stackars tanten som jag då mötte tvärstannade. Det såg precis ut som att hon funderade över om hon skulle våga gå där jag hostat till eller inte. Samma dag skrämde jag en annan stackars tant när jag snörvlade till lite. Så där som man kan bli när man varit ute i kylan och näsan rinner. Det kommer nog ta lång tid innan man slutar vara "rädd" för människor...
Nu ska jag ta tag i veckans första löppass. Har ingen aning om vad jag ska springa men tänker på att jag väl får feeling för något väl på bandet.
1 Mirre:

skriven

Ja jag satte luft i halsen här för ett tag sedan då jag var på väg in på Apoteket och en dams blick på mig då var inte nådig. Jag fick faktiskt välja att gå ut och gå hem

Kommentera här: