Modiga människor

Sorry det ytliga men jag gillar att tightsen jag har på mig får mina ben att se musklade ut och inte bara "fluffiga".
Jag jobbar kväll idag och har klarat av veckans första träningspass. Idag blev det 8 stycken 400 metersintervaller i fem minuter/kilometer. Det kändes piggt och lätt i kroppen vilket gör mig glad. Älskar att träna när jag känner att kroppen är med på tåget. Under tiden lyssnade jag på en intervju mellan Zoia (en ny bekantskap på FB) och Anna Hallén, som jag följt länge. Jag gillar att lyssna på Anna för hon pratar inte bara en massa hittepå utan allt hon säger har hon stöd för i forskningen.
Vem bestämmer vad som är rätt att tycka?
Ja, det skrev jag om för ett tag sedan. Vem står för "rätt" åsikter och vem bestämmer vilken erfarenhet som är den rätta. Intressant att de tog upp samma sak idag. Se intervjun, tycker den är väl värd att lyssna på. Anna får ta oförtjänt mycket kritik, hon blir kallad för att vara både faktaresistent och foliehatt. Precis som hon säger i intervjun så tål hennes argument att granskas vilket gör det hon säger till något jag vågar lita på. 

1 Friskare:

skriven

Tack för tipset, ska lyssna på klippet. Det är märkligt hur svårt det är att acceptera när folk säger något som inte ringar rätt med mainstream. Ta bara Lars Bern som ett exempel. Han är ju persona non grata och det spelar ingen roll hur många meriter han har då han ha kritiserat saker man bara inte får kritisera.

2 Sandra (sandifighter):

skriven

Det visar lite på vilken stor tro vi har på våra makthavare. Inte många som kollar upp info själv. Många av de mest intressanta sidorna och mest i frågasättande är också på engelska kan jag tycka. Jag är också en foliehatt och om jag nu ska kallas det tänker jag vara en stolt foliehatt som inte går på allt jag ser. Ska kolla upp dem, tack för tips. Och du...be inte om ursäkt för dina grymma lår eller andra bilder. Du har en tränad kropp. Var stolt över den ♥️

3 Marcus:

skriven

Jag känner igen det där. Jag blir också kallad det ena och det andra för att jag vägrar rätta in mig i ledet och tycka som alla andra. Det har kostat mig ”vänner” på Facebook.

Kommentera här: