En söndag i mitt liv

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har så många tankar att blogga om igen. I veckan skrev jag om att lägga ut fler bilder kring utflykten till Alvastra och Omberg men jag vill göra ett eget inlägg istället för att fortsätta på det gamla. En söndagslista är det dags för med och så har jag ett annat inlägg på lut som behöver marineras lite till innan jag lägger upp det. Varje vecka sätter jag upp mål som jag tänker att jag ska skriva om men så blir det inget av det. Så vi lämnar alla andra tankar kring inlägg och jag håller mig till det som jag gjort idag. På förmiddagen sträckkollade jag och Rickard på nya serien Huss. Man kan väl säga att det är en spinoff från den gamla Irene Huss men nu handlar det om hennes dotter. Det blev två avsnitt igår och så resten idag. Superbra serie, jag satt som klistrad och knappt att jag scrollade på telefonen. Eftermiddagen spenderades hos min bror. Få träffa lille goseKevin igen och snacka lite med brorsan. Det var en riktigt trevlig eftermiddag och ett bra avslut på veckan.
Snacka om kontraster! Igår var det sol och relativt varmt. Idag är det vinter igen. Och det värsta är att snön lägger sig. Hoppas på att snön är borta imorgon igen.
Vem är tanten, undrar Kevin. Lille gosebebisen! Så mysigt att få bebismysa!
 
 

Kommentera här: