Att springa backintervaller och länka till andra bloggar

Hej!
Hoppas att du mår bra! Jag har haft en bra dag hittills med träning och lite annat smått och gott. Jag startade dagen med att känna mig som en gammal tant, haha. Jag åt sill och kokta ägg till frukost, hehe. Det var en dålig idé dock eftersom jag egentligen inte kan äta sill. Det ger mig magont. Tror det är ättikan som kroppen reagerar på. Men det får det vara värt eftersom det var gott, haha. Lunchen blev ännu mer husmanskost: kålpudding med gräddsås och kokt potatis. Mums!
 Jag har klarat av dagens träningspass, det blev backintervaller: 12,12,12.  Det vill säga 12km/h, 12% lutning och 12 till antalet. Det fick bli 30 sekunder aktiv tid och vilan en minut men jag gick i samma lutning som jag sprang intervallen i. Det är så mycket enklare så när det springs på löpbandet.
Glad Hanna!
Det är många människor som lider av psykisk ohälsa. Corky Style delar med sig av ett personligt inlägg. Egentligen så är det första inlägget av fyra. In och läs!
Visst borde man läsa fler böcker. Det berikar språket och man blir bättre på att uttrycka sig när man har ett rikt ordförråd. Amanda skriver om hur hon gör för att läsa böcker snabbare.
Ska man lägga sig i andras barnuppfostran och ska barn lyda? Mitt svar är ja när det behövs. Läs vad Annica tycker om saken.
Madeleine skriver ett vardagsinlägg om en promenad bland annat.
Dagens länkar är från facebookgruppen social media support and share-group. Tycker allt att det är roligt att medlemmarna börjar bli mer aktiva igen. Det var så lugnt ett bra tag men nu har det rasslat till igen.
1 ingmarie:

skriven

Bra backpass! Och tack för länkar. Alltid kul med nya "bekantskaper"

Kommentera här: