Att ha planer

Godmorgon!
Gårdagens energi sitter fortfarande i. Jag gick och la mig tidigt och har sovit som en stock. Jag vaknade klockan fem men låg i sängen och slösurfade en stund. Jag har städat toaletterna och röjt här i köket. Jag ska äta frukost (fick cravings på räkor till mina ägg så det får det bli) och sedan dra över med dammsugaren.
Solen skiner idag igen och mina planer för dagen:
Pilates i trädgården och fota nya pilatesbilder
Filma klipp till instagram. Skulle behöva något som bryter av alla mina selfies
Visst borde jag ta mig ut i skogen och ladda batterierna?
Ett foto i timmen såklart!
Jag fick hem en bok igår som jag vill hugga in i.
Nu blev det helt plötsligt en hel massa saker jag vill göra idag. Det viktigaste är en timme pliates för det har jag skrivit in i almanackan. Det är tid som inte får tummas på.
1 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv:

skriven

Hur gott lät inte detta med räkor och ägg till frukost! Jag har sällan räkor hemma, mest för att jag inte gillar att skala men äta gör jag gärna. Sedan har du massor med planer hör jag. Jag vaknar också strax innan 5:00 på morgonen, men jag går bara ut med Skilla då äter frukost och drar till jobbet :) , det är sällan jag hinner dra mig så där. Skönt med planer för dig i alla fall :D.

Svar: Jag gillar inte heller att skala, hade en liten påse med färdigskalade i frysen. :-)
Hanna

Kommentera här: