Hösttankar

Höst, smakar lite på det ordet. Nu är det september och då är det höst på riktigt för mig. Träden börjar skifta i färg men än har inte sen riktiga explosionen börjat. Det är mörkt när jag går till tåget. Idag hade jag dessutom både mössa och vantar på mig. Det är inte ens 6 grader ute. Ja, som du förstår så var mitt test negativt. Några minuter efter jag pratat med en kollega så fick jag svaret. Så skönt! Nu behöver jag inte vara hemma längre utan kan försiktigt börja leva som vanligt igen. Jag börjar med en promenad till tåget, ett dagpass och pilates ikväll. Önskar dig en fantastisk dag! 
1 Amanda :

skriven

Det har verkligen börjat att bli kallt nu på morgonen när man ska gå ut :) Hösten har verkligen börjat att komma på allvar då löven börjar att skifta färg :) här åker med vantarna på snart

2 Michaela:

skriven

Ja nu är hösten sannerligen här. Det blir ju så vackert på träden denna årstid, men gillar inte regn och risk som ofta kommer med årstiden

3 Madde :

skriven

Tog ett antikroppstest och det var också negativt. Så besviken blev jag. Tänk om man ändå hade fått det och inte blivit sjukare än vad jag varit. Hösten är nog här trots en go värme ute.

4 Jessi :

skriven

Jepp. Nu är det höst.
Skönt att testet var negativt 😊. Få återgå till ett ”normalt” liv 🙂👍

5 Hilma Eklund:

skriven

Ja nu är hösten verkligen här, både mysigt och lite tråkigt tycker jag. Men vi hoppas på en fin höst med sol och fina färger på träden :) Kram! <3

6 Ajli:

skriven

Jag väntar på mitt testsvar nu för full hals!! Men såååå tråååååååkiiiiigt.

Kommentera här: