En stund med stretch

I skrivande stund har jag fortfarande inte fått svar på mitt test. Jag har loggat in på 1177 flera gånger under dagen fast jag vet att det skulle komma ett sms eller mail när svaret finns att läsa. Avskyr verkligen att vänta men det är bara att gilla läget. Ikväll tröttnade jag lite så jag ställde mig på löpbandet och gick två kilometer och därefter stretchade jag igenom kroppen. Det var skönt att röra lite på mig. Jag filmade stretchen om du vill ha lite inspiration. Nästan hela kroppen får sig en genomkörare, missade axlar och skuldror.  Slog mig också att när jag laddade upp filmen missade jag att stänga av ljudet. Kanske hör Ida i bakgrunden. 
1 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Håller tummarna för att du snart får svar på ditt test! Vad skönt att stretcha igenom kroppen! Jag har varit lite småkrasslig i veckan- inget man direkt kan ta på men man längtar efter att få ta ut sig ordentligt :)

2 Elisa:

skriven

Jag har riktigt dåligt tålamod vad gäller att vänta. Kan göra som du och logga in flera gånger trots att jag vet att det inte kommer finnas något svar, haha. Hoppas du inte behöver vänta så länge till!
Härligt med en stretchvideo! Behöver verkligen börja mjuka upp kroppen så kommer spara den till framtidens pass. :)

3 Therese Carlsson :

skriven

Vilka härliga övningar 😊 jag kan inte göra en del av dom men någon ska jag testa i morgon. Oj du borde ha svaret nu på testet. Du får kolla igen på 1177 😊

4 charlottelinden.se:

skriven

Åh, den här videon ska jag titta på och ta efter när jag har tid! Jag är SÅ dålig på att stretcha men får aldrig tummen ur.

5 Tess:

skriven

Ja de är jobbigt o vänta på resultatet ja fick de efter bara några timmar efter att ja tagit testet men de är nog för ja jobba på sjukhuset o avd där de varit Corona patienter inlagda

Bra övningar du delar med dig av :) måste hitta lätta övningar ja kan köra då min rygg är hollio just nu

6 motherandwife:

skriven

Vad gör det att man har henne :) Bara mysigt att höra hur andra har de tycker jag. Men super bra video :) Tack för inspo

7 Anonym:

skriven

Förstår att det är jobbigt att vänta på svaret. Hoppas för din skull att det är negativt att du inte har det du testades för.

Kommentera här: